نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. دى 1394 - 20:12
مهدی روشنفکر کاندیدای انتخابات دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ظهر امروز به فرمانداری بویراحمد آمد و نام‌نویسی کرد، بعد از اتمام ثبت‌نام وی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مهدی روشنفکر کاندیدای انتخابات دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ظهر امروز به فرمانداری بویراحمد آمد و نام‌نویسی کرد، بعد از اتمام ثبت‌نام وی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

 

به گزارش چهارفصل از یاسوج، در هنگام مصاحبه «مهدی روشنفکر» کاندیدای احتمالی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تنشی بین فرماندار بویراحمد و حامیان این نامزد انتخابات ایجاد شد.

 

بنابر این گزارش، هنگام مصاحبه این کاندیدا، برخی از حامیان وی در نزدیکی وی حلقه زده بودند که در این فاصله سیدمحمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد ناگهانی وارد و برای چندین بار با صدای بلند «یاالله» گفت، بطوریکه بی‌نظم در مصاحبه «روشنفکر» ایجاد شد.

 

فرماندار بویراحمد با لحن تندی خواستار خروج «روشنفکر» و حامیانش از فرمانداری شد. در همین حین «مهدی روشنفکر» خطاب به فرماندار بویراحمد گفت: جناب فرماندار ظاهراً خبرنگاران بعد از ثبت‌نام تمامی کاندیداهای احتمالی مصاحبه‌ای را ترتیب می‌دهند و فکر کنم این برخورد حضرتعالی تنها با ما صورت گرفت.

 

بعد این صحبت «روشنفکر» فرماندار بیان کرد: من به قانون عمل می‌کنم. که در پاسخ روشنفکر با لحن تندی به فرماندار گفت: به اندازه عمرت من کار سیاسی کرد‌ه‌ام و سوابق اجرائی دارم.

 

این نامزد اصولگرای انتخابات بویراحمد و دنا به کنایه خطاب به فرماندار گفت: از انتخاب یک دست هیئت اجرائی انتخابات این شهرستان سپاسگزارم.

به گزارش کبنا، برخی از همراهان روشنفکر از برخورد فرماندار بویراحمد ناراحت شدند.

منبع:کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا