نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1394 - 17:52
فرمانده بسیج عشایر کهگیلویه وبویراحمد
فرمانده ناحیه بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
برگزاری یادواره 38 شهید عشایری در چنگلوای کهگیلویه
یادواره 38 شهید روستای چنگلوای کهگیلویه به همت حوزه بسیج عشایری الغدیر دهدشت فردا بعد از ظهر در آن روستا برگزار می گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار چهارفصل اظهار کرد: یادواره 38 شهید روستای چنگلوای  کهگیلویه به همت حوزه بسیج عشایری الغدیر دهدشت در مسجد امام حسین (ع) این روستا فردا یکشنبه 6 دی ماه 1394 ساعت 14 و سی دقیقه برگزار می شود.

 

وی تاکید کرد: برگزاری این گونه گنگره‌ها و یادواره‌ها بهترین فرصت برای ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهداست.

 

فرمانده ناحیه بسیج عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: بدون شک ما نباید اجازه دهیم که این فرهنگ  جامعه فراموش شود.

 

وی تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که ما می‌توانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید منتقل کنیم، برگزاری یادواره شهداست که با حفظ روحیه مقاومت و استکبارستیزی نسل سوم و چهارم انقلاب یادواره‌ها و بزرگداشت شهدا را ادامه می‌دهیم.

 

این مسئول با اشاره به نقش ارزشمند شهدا در پویایی و بالندگی نظام اسلامی تصریح کرد: همان طوری که شهدا از جان خود مایه گذاشتند و اجازه اشغال یک وجب از خاک میهن به دشمن ندادند امروز همه ما وظیفه خود می‌دانیم یاد و خاطره شهیدان را بزرگ بدانیم.

 

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک‌هزار و 800 شهید و  13 هزار جانباز در دفاع مقدس تقدیم این نظام و انقلاب کرده است افزود: 80 درصد شهدای استان از قشر عشایر بودند.

روستای چنگلوا از توابع شهردهدشت،شهرستان کهگیلویه،استان کهگیلویه وبویراحمد می باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا