نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1394 - 18:13
نماینده شهرستان های کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی نسبت به عدم ثبت نام در انتخابات ابراز خرسندی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده شهرستان های کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با انتشار یادداشتی نسبت به عدم ثبت نام در انتخابات ابراز خرسندی کرد و ضمن تقدیر از مردم شهرستان های حوزه انتخابیه خود خواست نسبت به انتخاب فرد اصلح هوشیار باشند و به تخریب ها واکنش نشان داد.

 

متن یادداشت سیدعلی محمد بزرگواری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله الذی هدانالهذا
مجددا خدمت مردم شریف حوزه انتخابیه ام عرض سلام وادب و احترام دارم
خداوند را سپاسگزارم که توفیق داد تا در برابر فشارها و درخواست های دوستان در مرکز کشور و حوزه انتخابیه و بخش هایی ازمردم عزیز حوزه انتخابیه ام شامل شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده مقاومت کنم و به حرف ها و عهد و پیمانم با مردم وفادار باشم و در حدتوان مردم را به لباس مقدس روحانیت که نماد دین و معنویت است خوش بین ساز و الان که لحظات پایان ثبت نام و نام نویسی برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است در برابر این لطف خدا پیشانی به خاک می سایم و سجده شکر بجای می آورم.

مجددا از همه اقشار مردم و ایلات و طوایف مختلف و مخصوصا سادات مجاهد پرور و شهید پرور و متعبد امامزاده یحیی که از سادات صحیح نسب استان می اند محترم و سادات محترم و معزز منیزوربهمئی که در نوشتارهای قبلی از قلم افتاده بودند و سایر سادات محترمی که نام آن ها در ذهن نیست تشکر فراوان دارم.

 

از اینکه قریب ۶۰ نفر برای نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده اند انشاءالله انتخابات پرشوری را پیش رو خواهیم داشت امیدوارم همانطور که قبلا گفتم نامزدهای محترم وحدت مردم عزیز راحفظ کنند و بدانندکه هیچکس با تخریب دیگران بجایی نخواهد رسید انشاءالله از تخریب همدیگر پرهیز کنید و فقط برنامه های خود را به مردم عزیز ارائه دهید تا مردم از میان صالحان اصلح را انتخاب کنند.

 

توصیه ای برادرانه ومشفقانه به مردم عزیزم که درمیان نامزدهایی که مورد تاییدشورای محترم نگهبان قرارمیگیرند شخصی راکه پایبند به نظام ولایت فقیه و راه مقدس امام و شهدا باشد و دارای تجربه اجرایی باشد و مرکز و وزارتخانه ها را خوب بشناسد و هدف او محرومیت زدایی و توسعه و پیشرفت منطقه باشد و کارهای نیمه تمام را به اتمام برساند انشاءالله انتخاب کنید.

 

در آنچه گفتم و نوشتم و انتخاب کردم جز رضای خدا هیچ چیزی را مدنظر نداشتم و به تعبیر کلام خدا قرآن کریم ولایخفون لومه لائم از سرزنش هیچ ملامت کننده ای باک نداشته و ندارم چه مقاله های واهی بنویسند چه کامنت های بی ادبانه و دور از شان انسانیت خداوند یار و یاور شما باشد.
والسلام علیکم و رحمه الله
سیدعلی محمد بزرگواری نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده
تاریخ۴/۱۰/۱۳۹۴

بویرنیوز

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی