نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. دى 1394 - 18:34
ضمن عرض تسلیت صمیمانه به خانواده های داغدار، لازم است اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مطالب غلط منتشر شده در رسانه ها که متاسفانه توسط عده ای ناآگاه به آن دامن زده شد، توضیحات این اداره کل به استحضار عموم برسد و اذهان مردم حق طلب مردم استان رادر این زمینه روشن نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در پی درج اخباری در رسانه ها و در واکنش به مقصر خواندن اداره کل راه و شهرسازی در حادثه چرام که باعث مرگ دو تن از هم استانی ها شد، این اداره کل با ارسال توضیحاتی ضمن تسلیت به خانواده های داغدار، مطالب نسبت داده شده را غلط خواند و تاکید کرد محور محل حادثه در حوزه استحفاظی راه و شهرسازی نیست.

 

متن این یادداشت در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخص مردم فرهیخته شهرستان چرام و اصحاب زحمتکش و گرانقدر رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد

 

با سلام وصلوات بر محمد و آل محمد(ص)، احتراما؛ درطی چند روز اخیر خبر درگذشت جوان فداکار هم استانی و معلم دلسوز شهرستان چرام همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و همه هموطنان قدرشناس را اندوهگین و متاثر ساخت.

 

ضمن عرض تسلیت صمیمانه به خانواده های داغدار، لازم است اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مطالب غلط منتشر شده در رسانه ها که متاسفانه توسط عده ای ناآگاه به آن دامن زده شد، توضیحات این اداره کل به استحضار عموم برسد و اذهان مردم حق طلب مردم استان رادر این زمینه روشن نماید.

 

۱ – ابتدا تاکید می شود محوری که این حادثه تلخ در آن واقع شد، در اختیار شرکت گازاستان (جاده لوله گاز می باشد) و از راههای حوزه استحفاظی تحت نظارت اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیست و از آنجا که محل وقوع حادثه شامل محورهای ارتباطی نبوده لذا تحت پوشش خدمات راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد نمی باشد.

 

۲ – در حالیکه خدمات رسانی به مسیرهای اختصاصی سایر دستگاههای دولتی در حوزه مسؤلیت اداره کل راه و شهرسازی نیست اما بنا به حس نوع دوستانه و وظیفه انسانی و به محض اطلاع مرکز مدیریت راههای اداره کل راه و شهرسازی از وقوع حادثه به محل اعزام شدند و در شرایط سخت محل به کمک حادثه دیدگان شتافتند.

۳ – برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان چرام، احداث راهدارخانه برای محور سادات – چرام در دستور کار قرارگرفته اگرچه مشکلاتی بر سر راه احداث این راهدارخانه وجود دارد اما اداره کل راه و شهرسازی به جد پیگیر احداث آن در منطقه جوخانه سادات است و امیدواریم با راه اندازی این راهدارخانه خدمات آن شامل مسافران و مردم شریف این خطه قرار گیرد.

 

۴ – ضمن تاکید مجدد بر اینکه محل وقوع حادثه در محور ” مله دلگکی طسوج چرام ” نیست و در جاده ای این اتفاق افتاده است که تحت کنترل و بهره برداری شرکت گاز استان است، این آمادگی وجود دارد تا با حضور اصحاب تیزبین رسانه و خبرنگاران گرامی و همچنین مسؤلان محترم به محل حادثه برای تهیه گزارش و شفاف سازی اذهان مردم محترم شهرستان چرام مراجعه کرده و در این باره شفاف سازی نمایند.

 

۵ – در ماههای اخیر خدمات اداره کل راه و شهرسازی علیرغم محدودیت های اعتباری و مشکلات موجود خدمات مطلوبی به مردم شریف استان ارایه شده است که تقدیر و تمجید معاون محترم وزیر و رییس محترم سازمان راهداری کشور، استاندار محترم و پرتلاش استان، معاون محترم عمرانی استاندار و نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی در ماههای اخیر از خدمات این اداره کل گواه این موضوع است.

 

۶ در پایان ضمن تسلیت مجدد این واقعه ناگوار و جانسوز وآرزوی صبر وشکیبایی برای این خانواده داغدار وطلب مغفرت برای عزیزان ازدست رفته ، امید است مدیران محترم رسانه ها و سردبیران خبر در حوزه رسانه های استان ضمن اطلاع دقیق از جزییات و ابعاد موضوعات اجازه نشر مطالب کذب و غیرواقع توسط برخی از افراد نامطلع را ندهند تا ذهن مردم فهیم نسبت به خدمات بی شائبه راه وشهرسازی استان مخدوش نشود و خدمات پرسنل پرتلاش این اداراه کل و بخصوص راهداران زحمتکش را مورد تخطئه قرار نگیرد.

 

از بذل و توجه رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر پوشش خبری خدمات اداره کل راه و شهرسازی و نقدهای سازنده آنان صمیمانه سپاسگزاریم.

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا