نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. دى 1394 - 13:31
به دیگر استان‌های کشور انجام می‌گیرد
مهاجرت بانوان «جودوکار» کهگیلویه و بویراحمدی
نایب قهرمان جودوی بانوان آسیا با بیان این‌که مربی تخصصی جودو بانوان در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد، گفت: نبود مربی مهم‌ترین عامل مهاجرت بانوان جودوکار به دیگر استان‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نایب قهرمان جودوی بانوان آسیا با بیان این‌که مربی تخصصی جودو بانوان در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد، گفت: نبود مربی مهم‌ترین عامل مهاجرت بانوان جودوکار به دیگر استان‌ها است.

 

 طاهره آذرپیوند امروز ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: بانوان کهگیلویه و بویراحمد توانمندی‌های زیادی در ورزش جودو دارند اما به دلیل برخی مشکلات استقبال زیادی از این ورزش نمی‌شود.
 

نایب قهرمان مسابقات آسیایی جودو با بیان این‌که سال‌های زیادی از تشکیل هیئت جودو بانوان در کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد اما هنوز مربی تخصصی برای این رشته در استان وجود ندارد.

 

وی نبود مربی تخصصی جودو بانوان را مهم‌ترین مشکل این ورزش عنوان کرد و افزود: نبود مربی تخصصی در استان باعث شده بانوان جودوکار جهت ادامه تمرین و پیشرفت در این حوزه به دیگر استان‌ها مهاجرت کنند.

 

این قهرمان ملی‌پوش کهگیلویه و بویراحمدی در ادامه با بیان این‌که مسابقات انتخابی تیم ملی آسیایی از یکم تا دوم بهمن‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: افراد برتر جهت اعزام به مسابقات آسیایی انتخاب و معرفی می‌شوند.

 

آذرپیوند ضمن تشکر از حمایت‌های همیشگی مدیرکل ورزش و جوانان از ورزشکاران این رشته اظهار داشت: جودو بانوان استان برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند داشتن مربی متخصص این رشته بوده و از مسئولان ورزشی تقاضا داریم نسبت به رفع این مشکل توجه ویژه داشته باشند. /فارس
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا