نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. دى 1394 - 20:30
سه داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه از ادامه حضور در این دوره از انتخابات انصراف دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرماندار بویراحمد از انصراف یکی از کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد .

 محمد کاظم نظری  در نشست با ستاد اجرایی انتخابات شهرستان بویراحمد، گفت: ﻋﻠﯽ ﺗﻮﮐﻠﯽ نامزد کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی،انصراف خود را به این فرمانداری اعلام کرده است.
 

علی توکلی متولد سال ۵۵ و کارمند شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد نامزد انتخابات مجلس دهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شده بود. وی هدفش را خدمت به خلق‌الله و پیگیری مطالبات آنها اعلام و به صورت مستقل در این انتخابات حضور یافته بود.

نظری با اشاره به و ظایف هیئت های اجرایی انتخابات گفت :بعضی از نامزدهای انتخابات مرتکب تخلف شده و نشست های مطبوعاتی برپا کرده یا کاروانهای انتخاباتی راه اندازی می کنند، که این خود می تواند باعث رد صلاحیت این افراد تلقی شود.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر حفظ آرامش و جلوگیری از هرگونه تنش از هیئت های اجرایی شهرستان خواست تا با نظارت جدی ،تخلفات انتخاباتی را کنترل نمایند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد،زمان تبلیغات انتخابات را هشت روز قبل از انتخابات اعلام کرد و گفت : زمان تبلیغات  در چارچوب قانون مشخص شده است و هرگونه تبلیغات زود هنگام انتخاباتی شامل کمپین های انتخاباتی در شبکه های اجتماعی،راه اندازی کاروان های انتخاباتی واستفاده از فضای باز و بلند گو ممنوع می باشد.

این مسئول افزود: نظارت بر کارهای جاری انتخابات از وظایف هیئت های اجرایی است و آنها طبق قانون  این اختیار را دارند که در مورد رد صلاحیت نامزدهای انتخابات،اظهار نظر کنند.

 

سید رضا گنجی پور یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حوزه کهگیلویه بزرگ در پیامی انصراف خود را از کاندیداتوری این دوره انتخابات اعلام کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لاتفرقوا

در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پس از ماهها اصرار فراوان و دعوت کم‌سابقه جمع کثیری از هموطنان و فرهنگیان عزیز، سرانجام تسلیم خواسته ایشان شده و در دیار تاریخی کهگیلویه بزرگ وارد صحنه انتخابات شدم.

 

ضمن درک اهمیت این رسالت خطیر با توجه به مسئولیت اینجانب در مؤسسه دانشگاهی غیرانتفاعی به علت عدم وجود زمان کافی برای تطبیق شرایط شغلی با قانون انتخابات، بدین‌وسیله انصراف خود را از کاندیداتوری این دوره اعلام می‌دارم.

 

بدیهی است انصراف اینجانب به معنای کنار کشیدن از مسئولیت اجتماعی – سیاسی در برابر مردم شریف و قدرشناس نبوده و همچنان در راستای خط و مشی سیاسی گذشته به عنوان یک عضو فعال اصلاح‌طلب در جهت احیای کهگیلویه بزرگ و تقویت جریان اصلاح طلبی کوشا می‌باشم.

 

اینجانب چالش پیش روی جریان اصلاح‌طلبی را در شرایط کنونی، بخش‌بندی این جریان به دو بخش و یا محدود کردن تعریف آن به اشکال هندسی همچون مثلث می‌دانم که پیامد حتمی آن مخدوش شدن بستر اجماع و انحراف از اهداف متعالی اصلاح طلبانه خواهد بود.

 

بی‌تردید اولی‌ترین طریق پیروزی در انتخابات پیش‌رو را گرد آمدن زیر بیرق اجماع ، همدلی و پرهیز از هرگونه قوم گرایی و البته قرار گرفتن در حلقه گسترده اصلاحات و به‌کارگیری تدبیر و سعه‌صدر می دانم.

 

از محضر همه دوستان و اقشار مختلف مردم بصیر شهرستانهای کهگیلویه بزرگ که با انگیزه ارائه خدمت و با پویایی سیاسی و اجتماعی خود، خواهان حضور اینجانب در عرصه انتخابات بوده و صادقانه اصرار بر این کار داشته‌اند پوزش می طلبم.

 

"سید رضا گنجی پور" متولد1341, ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان با جناح اصلاح طلبی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه شده بود.

پایگاه خبری کهگیلویه

 

 

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره)" کهگیلویه و بویراحمد " عطای حضور در رقابت های انتخاباتی اسفندماه را به لقای آن بخشید تا سومین نامزد انتخابات استان باشد که زودهنگام خداحافظی کرده باشد .

 "عبدالمجید فرهادی" کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه بویراحمد و دنا  و مدیرکل سابق کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای از رقابت های انتخاباتی کنار رفت .

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا

مردم فهیم شهرستان های بویر احمد و دنا از آنجایی که نامزدهای اصلح در اندیشه امام خمینی (ره)باید دارای شاخصه های؛تدین،اخلاق،تقوی،اخلاص،شجاعت،دوری از هوای نفسانی،تعهد،دلسوز ملت،مورد اعتماد،ساده زیست،متفکر،متخصص،دارای بصیرت،مطلع به اوضاع مختلف کشور و مردم،ملتزم به ولایت فقیه،وفادار به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ده ها خصوصیت دیگر باشند،لذا در این دوره از انتخابات؛بحمدالله تعداد زیادی از برادران  و خواهران محترمه که مزین به اغلب خصوصیات مذکور می باشند و با سلایق و گرایش های مختلف برای این دو شهرستان ثبت نام نموده اند و ان شاءالله خود را برای بهترین انتخابات در معرض شناخت قرار خواهند داد.

مهمتر از همه اینکه؛در سال همدلی و همزبانی قرار گرفته ایم که نیاز به اتحاد بیشتر می باشد،و در این برهه از زمان،هر رای تیری است به قلب دشمن و زمینه ای است برای توسعه در ابعاد مختلف؛اعم از مسائل اجتماعی،فرهنگی و سیاسی مردم،ولی با این همه توصیف و از جمله تعدد و تکثر کاندیدها چنانچه دغدغه ی آینده را داریم.

با این تکثر و تعدد به جایگاهی که توقع همه ما کاندیدها و به ویژه مردم  عزیز می باشد نخواهیم رسید،لذا باید جهت جلوگیری از سردرگمی مردم فرصتی را فراهم کنیم تا بر هوای نفس که از اولین تهدیدها می باشد غالب آییم و این جرأت را به خود داده؛تا عرصه برای کسانی که بیشترین خصوصیات مذکور را دارا می باشند فراهم گردد،که همانا این اقدام بهترین پیروزی می باشد.

البته مردم ما طی ۳۶ سال در تمام عرصه ها پیروز میدانهای مختلف بوده اند،با این تفاسیر ضمن تشکر از همه ی عزیزانی که در این مدت با این حقیر همراهی داشتند؛در راستای رعایت اخلاق فردی و ایجاد اتحاد و همدلی بیشتر بین مردم و کاندیدها به ویژه کسانی که به اصول انقلاب پای بند می باشند و در نتیجه تجمع آراء،از ادامه کاندیداتوری خود در این دوره انصراف داده و حضور مردم شهید پرور و انقلابی این دو شهرستان را در انتخابات،گرمتر از دوره های قبل خواهانم،البته که برنده قطعی همه جریانات مردم فهیم می باشند.

فرهادی 53 ساله دارای کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است .

وی در زمان ثبت نام با بیان اینکه از طیف مستقل وارد مبارزات انتخاباتی خواهد شد، گفت : قصد دارم فراجناحی عمل کنم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی