نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1394 - 16:00
جمعی از مسئولان شهرستان دنا به همراه نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی روز گذشته با حضور در بخش پاتاوه مرکز رادیولوژی این شهر را برای دومین بارافتتاح کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، روز گذشته جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور نماینده بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا رفتند تا رادیولوژی این شهر را افتتاح و به بهره برداری برسانند.

 

این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان دنا نیز همراه بود دستخوش برخی نگرانی ها در این شهر شده بود ،برخی از مردم شهر پاتاوه معتقد بودند اقدامات این روزهای زارعی و حضور مکرر وی در این بخش جنبه تبلیغاتی دارد.

 

از طرفی دیگر افتتاح مرکز رادیولوژی این شهر موجب برخی نگرانی ها شده بود و عده ای بر این باور بودند که مرکز رادیولوژی پاتاوه تا سال 1392 به فعالیت خود ادامه داده و این مرکز برای اولین بار در زمان دکترامیر رشیدی مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان دنا در هفته سلامت افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

اهالی شهر پاتاوه با بیان اینکه مرکز رادیولوژی پاتاوه بعد از یکی دو سال از آغاز فعالیت با خرابی مواجه و مسئولان مرکز بهداشت مجبور به تعمیرات بخشی از دستگاههای این مرکز شدند اذعان دارند در گذشته تعدادی از کارکنان بهداشت و درمان دنا مشخصا در حال فعالیت در این مرکز بودند.

 

تعدادی زیادی از مردم شهر پاتاوه نیز بر این باورند که مرکز رادیولوژی این شهر تنها از ساختمان قدیمی به ساختمان جدید منتقل شده است و عملا اقدام خاصی برای افتتاح مجدد این مرکز صورت نگرفته و دلیلی برای  این کار وجود نداشته است.

 

 در همین باره آراسته مدیر مرکز بهداشت و درمان دنا در گفت و شنود با خبرنگار سفیردنا با بیان اینکه این مرکز قابلیت ارائه خدمات روزانه به  50 نفر را دارد گفت:اخیرا دستگاه رادیولوژی پاتاوه به ساختمان جدید و نوسازی در شهر پاتاوه منتقل شده است که بعد از دو سال از تعطیلی و خرابی به این مکان منتقل و مجددا راه اندازی شده است .

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا افزود:برای راه اندازی مجدد (سرب کوبی)و برخی تعمیرات این مرکز بیش از 140 میلیون تومان هزینه شد تا این که این مرکز مجددا به حالت اولیه برگردد و افتتاح روز گذشته رادیولوژی پاتاوه به خاطر هزینه های بالای آماده سازی صورت گرفت چرا که بدون تمهیدات اندیشیده شده رادیولوژی پاتاوه عملا بلا استفاده بود.

منبع: سفیر دنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی