نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. دى 1394 - 21:14
فرماندار بویراحمد خبر داد :
وجود ۲۳۸ شعبه اخذ رأی در بویراحمد
نظری اذعان کرد: شهرستان بویراحمد جزء شهرستان‌هایی بوده که در برگزاری انتخابات با تفاهم و برادری کارها را به پیش برده و تاکنون مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرماندار بویراحمد تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان را  ۲۳۸ شعبه عنوان کرد و گفت: تعداد صندوق‌ها در چهار بخش شهرستان ، ۱۱۱ صندوق ثابت و ۱۲۷ سیار است.
محمد کاظم نظری در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم اتخاذ شده است.

نظری در ادامه، به تفکیک ،بخش مرکزی بویراحمد را دارای ۱۵۸ صندوق که از این تعداد ۱۰۰ صندوق ثابت و ۵۸ صندوق سیار اعلام کرد و گفت: بخش کبگیان سرجمع دارای ۱۹ صندوق بوده که از این تعداد چهار صندوق ثابت و ۱۵ صندوق سیار آماده دریافت آرای مردم در این بخش است.

وی با بیان اینکه بخش مارگون در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ۳۲ شعبه اخذ رای متشکل از پنج صندوق ثابت و ۲۷ صندوق سیار، آماده دریافت آرای مردم است، گفت: بخش لوداب با ۲۹ شعبه اخذ رای که شامل دو صندوق ثابت و ۲۷ سیار در این دور از انتخابات نیز آماده است.

فرماندار بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در برگزاری انتخابات پرشور و سالم اذعان کرد: خوشبختانه هیئت اجرایی افرادی با تجربه، معتقد و متدین هستند  که تا الان بخشی از کار خوب پیش رفته است.

نظری با تاکید بر اینکه تعامل، همدلی و همراهی خوبی با هیئت نظارت داریم ، گفت: هدف تمامی دست اندرکاران انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور است که تمهیدات لازم برای اعتماد نمایندگان فراهم شده است.

این مسئول با بیان ضرورت برگزاری انتخابات پرشور و سالم تصریح کرد: تا جایی که قانون اجازه دهد زمینه را برای حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات فراهم می‌کنیم.

مسئول ارشد اجرایی دولت در بویراحمد گفت: برای مشخص شدن اعضای شعب اخذ رای از افراد متدین با سلایق گوناگون استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از افراد با تجربه سنوات گذشته به عنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای استفاده می‌شود، گفت: خوشبختانه تاکنون در بحث پشتیبانی، تامین خودرو و نیروی انسانی حداکثر مساعدت‌ها لحاظ شده است.

نظری اذعان کرد: شهرستان بویراحمد جزء شهرستان‌هایی بوده که در برگزاری انتخابات با تفاهم و برادری کارها را به پیش برده و تاکنون مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشده است.

مسئول ارشد اجرایی بویراحمد نقش رسانه‌ها را در برگزاری انتخابات پرشور ،مهم خواند و گفت: رسانه‌ها برای سالم‌سازی فضای انتخابات و رقابت ،همراهی لازم را داشته باشند.

نظری در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه دولت نظام مقتدری است و اگر کسی بخواهد فراتر از قانون عمل کند ،نظام این اقتدار را دارد که جلوی زیاده‌خواهان را بگیرد، افزود: از راهنمایی و کمک دلسوزان نظام برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم استقبال خواهیم کرد.

فرماندار بویراحمد از آحاد مردم و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با سلایق مختلف و خبرگان رهبری تقاضای همکاری با اعضای ستاد انتخابات شهرستان داشت.

منبع:عصردنا
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی