نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1394 - 21:02
اینکه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت موضوع استفاده از «چاقو» برای حمله به خانم «آذر منصوری» را تکذیب کرد و مشخص نیست چرا برخی افراد برای دامن زدن به این موضوع با شانتاژ و سخنان دو پهلو آب را گل‌آلود کردند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، طرح «چاقو» کشی در ماجرای یکشنبه دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج دروغ بود.

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی،  ۸ آذر در آستانه روز دانشجو یکی از تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد یاسوج از «آذر منصوری» عضو حزب اتحاد ملت ایران برای سخنرانی در مراسم افتتاحیه دفتر انجمن فرهنگ و سیاست این دانشگاه دعوت می‌کند. در این میان با توجه به سوابق سیاسی «آذر منصوری» و حضور وی در اغتشاشات سال ۸۸ باعث شد، جمعی از دانشجویان طیف مخالف نسبت به حضور وی در دانشگاه آزاد یاسوج اعتراض داشته و با سر دادن شعارهایی از جمله «مرگ بر فتنه‌گر» اعتراض خود را نسبت به حضور «آذر منصوری» اعلام کنند، در ادامه این مراسم و با بالا گرفتن اعتراضات کار به جاهای باریک کشید و دانشجویان موافق و مخالف حضور «آذر منصوری» با هم درگیر شدند، در حاشیه تنش به وجود آمده عده‌ای از دانشجویان طیف مخالف برای نشان دادن اعتراض خود به سمت «آذر منصوری» حرکت کردند در این بین و هنگام خروج وی از سالن سخنرانی درگیرهایی بین دو طیف دانشجو بوجود می‌آید.

 

پس از اتمام این ماجرا و با انتشار سخنان موافقان و مخالفان حضور «آذر منصوری» مباحثی مبنی بر استفاده از «چاقو» برای حمله به «منصوری» مطرح شد که در ادامه این گزارش سعی خواهیم کرد، اصل موضوع را از زبان مسئولان جویا شویم تا پایانی باشد بر شایعاتی که در رابطه با این موضوع به وجود آمد.

 

اما دبیر انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج پس از ماجرای لغو سخنرانی «آذر منصوری» و اتفاقات حین و بعد از آن در گفت‌وگو با خبرنگاران گفته بود: در درگیری‌ سه نفر از دانشجویان اصلاح‌طلب آسیب دیدند، دو نفر از آقایان و یک نفر از خانم‌ها.

 

عارف یزدانی در ادامه تصریح کرد: بعد از شعار دادن جمعیت، از سه طرف به سمت ما هجوم آوردند. در همین حال یکی از خانم‌های آن جمعیت در‌حالی‌که چاقویی در دست داشت به قصد حمله به طرف ما آمد که دست و شکم یکی از دانشجوها زخم برداشت و به علت حلقه‌ای که دانشجوها، اطراف خانم منصوری بسته بودند، وی از آسیب محفوظ ماند و او را به سمت اتاقکی هدایت کردیم. بعد هم توانستیم آن خانم را متوقف کنیم.

 

«آذر منصوری» عضو حزب اتحاد ملت ایران نیز در صحبت‌هایش بعد از ماجرای یکشنبه نامی از چاقو نبرده است، و در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: من البته به دلیل حلقه اطرافم چاقویی ندیدم. اما بچه‌های تشکل دیده بودند. من فقط دیدم که یکی از خانم‌ها به‌شدت به سمت من حمله‌ور شده است.

 

بنابر این گزارش، مسئولان سیاسی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه‌های خود با رسانه‌ها موضوع استفاده از چاقو را رد کردند.

مهرداد کرمی دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از انجام تحقیقات کامل، جامع، دقیق و بررسی تمامی قراین و ملاحظه گزارشات رسمی و غیررسمی استفاده از «چاقو» را تکذیب کرد.

 

وی به جد موضوع استفاده از «چاقو» را تکذیب و تصریح کرد: بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌های به‌عمل آمده موضوع حمله با «چاقو» به سمت خانم «آذر منصوری» دروغ است.

 

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به رسانه‌ها توصیه کرد: رسانه‌ها باید دقت کنند هر گزارشی را بدون بررسی تبعات مختلف آن منتشر نکنند چرا که با انتشار اخبار کذب علاوه بر بار حقوقی و قضایی آن، چهره استان را هم مخدوش می‌کنند.

 

فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگاری در این زمینه بیان کرد: «یک کلاغ و چهل کلاغ می‌کنند»، البته همین موضع غیر شفاف مسئولان سیاسی و امنیتی تاحدودی رسانه‌ها و مردم را در این قضیه با تردید روبرو کردند.

 

نتیجه؛ اینکه دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با جدیت موضوع استفاده از «چاقو» برای حمله به خانم «آذر منصوری» را تکذیب کرد و مشخص نیست چرا برخی افراد برای دامن زدن به این موضوع با شانتاژ و سخنان دو پهلو آب را گل‌آلود کردند؟

کبنا
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی