نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. دى 1394 - 22:19
در پی شهادت آیت‌الله نمر
هشدار "بزرگواری" به دولت
البته اگر دولت و دستگاه دیپلماسی ما وقتی که ماموران جنایتکار عربستان آن هتک حرمت را انجام دادند با غیرت دینی و ملی با حکومت آل‌سعود قطع رابطه می‌کرد، هرگز این وقایع پیش نمی‌آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: لازم است دولت موضع عزتمندان و با اقتدار در مقابل قطع رابطه آل‌سعود اتخاذ کند.

حجت‌الاسلام "سید علی‌محمد بزرگواری" در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله نمر به دست حکومت سفاک و خون‌ریز آل‌سعود، اظهار کرد: شهادت شیخ النمر قلب هر مسلمان و انسان آزاده‌ای را به درد آورد و خون شیعیان و دوستداران خاندان عصمت و طهارت به جوش آمد.

وی ادامه داد: در سراسر جهان حرکت‌های محکومیت سلطه جهانی و عمال آن‌ها مانند حکومت خبیث آل‌سعود به راه افتاد و در ایران اسلامی که ملت آن به الگویی جهانی درآمده است روحانیت و به تبع روحانیت اقشار مختلف مردم مخصوصاً دانشجویان و دانشگاهیان فرهیخته تجمعات عظیم به وجود آوردند که جای بسی شکر دارد.

این نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: جای بسی تأسف و ناراحتی است که بعضی جاهل و نادان و یا عوامل بیگانه به فکر پایمال کردن خون این شهید مظلوم هستند.

وی افزود: برخی مواضع حرکت‌های جمهوری اسلامی ایران را که در این واقعه دست بالا را داشت بیش از پیش در انظار بین‌المللی مظلوم قرار داد تا جایی که کشورهای حقیر و عقب‌افتاده‌ای مانند سودان و جیبوتی و شیوخ تن‌پرور حوزه خلیج فارس ارتباطشان را با کشور متمدن و بزرگ اسلامی ایران قطع می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: البته اگر دولت و دستگاه دیپلماسی ما وقتی که ماموران جنایتکار عربستان آن هتک حرمت را انجام دادند با غیرت دینی و ملی با حکومت آل‌سعود قطع رابطه می‌کرد، هرگز این وقایع پیش نمی‌آمد.

عصردنا
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی