نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 9:37
پس از انتشار شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت محمدجهانبخش، کاندیدای مستقل و عدالت خواه حوزه انتخابیه(کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده)در برخی سایت های محلی و شبکه های اجتماعی، با هدف اطلاع رسانی صحیح، خبرنگار دنانیوز طی تماس تلفنی با محمد جهانبخش گفتگو کرد.

به گزارش چهارفصل، پس از انتشار شایعاتی مبنی بر رد صلاحیت محمدجهانبخش، کاندیدای مستقل و عدالت خواه حوزه انتخابیه(کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده)در برخی سایت های محلی و شبکه های اجتماعی، با هدف اطلاع رسانی صحیح، خبرنگار دنانیوز طی تماس تلفنی با محمد جهانبخش گفتگو کرد.

مشروح این گفتگو با ذکر جزئیات تقدیم می گردد.

جهانبخش در پاسخ به سوال خبرنگار دنانیوز مبنی بر صحت و سقم شایعه مذکور، پاسخ داد: بله متاسفانه دیشب این شایعه را شنیدم و با توجه به حساسیت موضوع، امروز به فرمانداری کهگیلویه مراجعه کردم و با علی پوزش، فرماندار محترم ملاقات نمودم.

محمد جهانبخش افزود:از آنجایی که برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امکان ثبت نام از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور و همچنین فرمانداری حوزه انتخابیه وجود داشت، بنده در موعد قانونی ثبت نام خود را از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور در تهران، انجام دادم و رسید مدارک و تاییدیه ثبت نام را از وزارت کشور تحویل گرفتم.

جهانبخش در ادامه افزود: وقتی علت را از فرماندار محترم جویا شدم، ایشان ضمن اظهار تاسف از انتشار چنین شایعاتی که با آبروی داوطلبین محترم بازی می کند، ابراز داشت: هرچند ابتدائا نبود پرونده فیزیکی(اوراق ثبت نامی) عده ای افراد گمان می کردند که پرونده شما ناقص است؛ اما با مراجعه به سامانه الکترونیکی وزارت کشور، مشخص شد که وحود پرونده فیزیکی ضروری نبوده و شایعه فوق را تکذیب می کنم.

جهانبخش یادآور شد: به لطف خداوند، نام بنده جزو افرادی است که توسط هیات اجرایی و مراجع چهارگانه(وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، ثبت احوال، قوه قضائیه) تایید شده است و در صورت جلسه هیات اجرایی شهرستان، به عنوان افراد تایید صلاحیت شده به مرکز استان ابلاغ شده است، فلذا جای اعتراض و شکایتی برای بنده نیست.

محمد جهانبخش در پایان ضمن ابراز تاسف از رویه مشکوک و غیراخلاقی برخی سایت های معلوم الحال که برای افکار عمومی استان شناخته شده هستند، از سایل اصحاب رسانه و فعالین شبکه های اجتماعی خواست تا هیچ خبری را بدون تایید منابع رسمی و قانونی منتشر نکنند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی