نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 19:47
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت پاسخگوی نیاز جوانان برای اشتغال در دستگاه‌های دولتی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، سید موسی خادمی در حاشیه ششمین سفر کاروان استانی” همدلی و هم زبانی” در بخش پاتاوه از توابع شهرستان دنا، اظهار داشت: مهمترین درخواست مردم از مسئولان استانی اشتغال و رفع بیکاری است که به دلیل محدودیت در استخدام دولتی دولت پاسخگو نیست.

وی با تاکید بر اینکه جوانان بیکار پیگیر اشتغال در ادارات هستند و انگیزه‌ای برای شغل آزاد ندارند، بیان کرد: تلاش می‌شود افراد متقاضی را به سمت کارهای اشتغالزا و فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی سوق دهیم.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سیستم بانکی و صندوق توسعه ملی آماده ارائه تسهیلات خرد برای ایجاد اشتغال به افراد کارآفرین و جویای کار است و در این زمینه از هیچ همکاری دریغ نمی‌شود.

خادمی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال خرد بیکاری را کاهش می‌دهد، افزود: حمایت از مشاغل خرد از جمله سیاست‌های در دستور کار دولت و مجموعه مدیران استان بوده که امیدواریم اهداف پیش بینی شده محقق شود.

وی بیان کرد: کارهای مشاغل اشتغال خرد در بخش کشاورزی، گردشگری، صنایع کوچک و صنایع دستی ایجاد شود و حمایت های مالی و تسهیلاتی از متقاضیان انجام می شود.

خادمی با بیان اینکه در بخش‌های زیرساختی اکثر مناطق و بخش‌ها در زمینه آب و برق گاز مشکل دارند که به نظر مشکل جدی نمی رسد، گفت: در یک برنامه عمرانی در بخش ها و مناطق استان نیازهای زیرساختی انجام می‌شود.

وی افزود:  تمام روستاهای بالای ۲۰ تا ۳۰ خانوار که دارای مشکلات زیرساختی هستند مشکلات آنها در برنامه عمرانی کوتاه مدت آماده بوده و حل و فصل می‌شود.

منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی