نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 20:04
در پی انتشار مطلبی با عنوان " اهل کاکانم پیشینه ام را تو نابود کردی؛ ای زاهد شیرین سخن! " در یکی از سایت های خبری - تحلیلی کهگیلویه و بویراحمد یکی ازمخاطبی با ارسال مطلبی به پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس به این نوشته پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، در پی انتشار مطلبی از کریم شریف زاده با عنوان اهل کاکانم، پیشینه ام را تو نابود کردی؛ ای زاهد شیرین سخن! در پایگاه خبری - تحلیلی گفتمان روز (اینجا کلیک کنیدیکی از مخاطبان با ارسال مطلبی به پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس به این نوشته واکنش نشان داد و پاسخ گفت.

 

متن ارسالی این مخاطب به شرح زیر است:

 

این نویسنده گرامی ( کریم شریف زاده) پا را قدری فراتر از دایره انصاف گذاشته و اصولا واقعیات را نادیده گرفته است.

بزرگترین پروژه عمرانی بعد از انقلاب با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان مربوط به گاز کشی کاکان بوده که توسط ستار هدایت خواه پیگیری و در هیات وقت دولت از سوی سید مسعودحسینی استاندار وقت مصوب و بودجه آن نیز شخصا توسط هدایت خواه پیگیری شد.

 

دو فاز اصلی این پروژه از گردنه بابا حسن در زمان هدایت خواه بازگشایی و مناقصه گذاری شد و فاز اول تا گردنه سنگ منگ که بیشترین و سخت ترین نقاط سخت گذر را داشت به اتمام رسید و  نصف فاز بعدی و فاز سوم در دولت فعلی ادامه پیدا کرد که ادامه همان پیگیری ها بود.

پروژه راه آهن اقلید - یاسوج  نیز با پیگیری های ستار هدایت خواه انجام و مطالعه آن به تصویب رسید و کلنگ زنی آن توسط سید حسین صابری استاندار وقت صورت گرفت.

پروژه چهاربانده شدن جاده کاکان در سال 90 با حضور جناب نوذری استاندار وقت و باز هم نمایندگی جناب هدایت خواه کلنگ خورده است.

بسیاری از پروژه های ریز ودرشت که وقت گفتنش نیست در منطقه کاکان با پیگیری های فرزندان منطقه و حمایت قاطع  ستار هدایت خواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

دین ما به ما یاد داده که هرگاه بخواهیم دشمنمان را هم نقد کنیم از دایره انصاف خارج نشویم، این برادر بدون توجه به همه این موارد اولا انصاف را رعایت نکرده وبی محابا هرچه خواسته گفته است ثانیا خود را نماینده عموم مردم کاکان تلقی کرده است.

مگر در زمان دولت سابق چهار مدیرکل مهم کهگیلویه و بویراحمد و چند معاونت مدیرکل در دست بچه های کاکان نبود؟

در کدام دوره عزت و اقتدار منطقه کاکان این قدر بالا بود؟

چرا الان که حتی از یک کارشناس معمولی بچه های کاکان برای مسئولیت استفاده نمی شود جیک کسی در نمی آید؟

در طول 37 سال انقلاب برای اولین بار در همان دولت سکان فرهنگ به دست یک کاکانی سپرده شد که هنوز هم که هنوز است موافقین ومخالفین به درخشان ترین دوران مدیریتی آموزش و پرورش در آن زمان اشاره دارند و سایر مدیریت ها مانند مدیدیریت شرکت نفت، مدیریت کار و مدیریت دامپزشکی استان هم به همان نحو که عرض کردم.

خدمت آن برادر عرض کنم بغض شما از نماینده نه به خاطر عملکرد است بلکه به خاطر تلاش صادقانه و بی ریای ایشان بوده است و به عملکرد نماینده فعلی نمی پردازم چرا که مردم خود در پای صندوق های رای همه چیز را مشخص می کنند.

اما بدانید در هر دو دوره نماینده فعلی از افراد موثر ستاد جناب احمدی نژاد بوده و کمک مالی وقابل توجهی به کهگیلویه و بویراحمددر استان و مرکز کرده است اگر به قول شما درباره احمدی نژاد بد بوده چرا نماینده فعلی تان که این همه سنگ آن را به سینه می زنید عاشق سینه چاکش بود و تا روز آخر هم مریدش بود اما حالا که روحانی رییس جمهور شده دائم می فرمایید دولت تدبیر و امید که خواهید دید در سال96 مردم چگونه همین تدبیر را جواب خواهند داد.

اشاره به جناب دهراب پور کرده اید اگر قضیه این است چرا جناب ایشان الان یکی از منتقدان جدی نماینده فعلی است ؟ چرا بیش از چندین ماه است که هیچ ارتباطی باهم ندارند؟  لابد اینقدر آش شور بوده که صدای آشپز را هم درآورده.

راجع به سخنوری گفته اید بله مفتخریم بگوئیم نه شما و نه منتقدان شما همین هنر را ندارید چرا که لا اقل به آن اعتراف کرده اید مردم هوشیار و آگاه فرق سخن تا عمل را خواهند فهمید و خواهید دید چگونه با رای قاطع خود به این گونه یاوه ها پاسخ خواهند داد.

منبع:صبح زاگرس

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی