نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 20:12
جزئیات انتخابات بویراحمد و دنا تشریح شد
این سه نماینده با چه مدرکی نامزد انتخابات بویراحمد شدند؟
فرماندار بویراحمد جزئیات وضعیت شعبات اخذ رأی و کاندیداهای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، فرماندار بویراحمد جزئیات وضعیت شعبات اخذ رأی و کاندیداهای حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا را تشریح کرد.

 محمدکاظم نظری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: ۳۶ نفر در فرمانداری بویراحمد و یک نفر در وزارت کشور نامزد انتخابات بویراحمد و دنا مجلس دهم شد.

نظری با بیان اینکه در مجموع ۳۷ نفر نامزد انتخابات بویراحمد و دنا شد، تصریح کرد: از این تعداد دو نفر کتباً و حضوراً انصراف خود را اعلام کردند و یک نفر هم به دلیل نقص مدارک صلاحیتش احراز نشد.

وی اضافه کرد: ۳۴ نفر بر اساس قانون و استعلام از مراجع چهارگانه صلاحیت آنها تأیید شد و هیئت اجرائی بر اساس قانون صلاحیت‌‍‌ها را بررسی کرد.

فرماندار بویراحمد افزود: از مجموع تأیید صلاحیت‌ها ۳۰ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، ۳ نفر دکترا،  یک نفر مدرک حوزه‌ی و یک نفر با مدرک کارشناسی  ثبت نام کردند.

نظری افزود: سه نفر با سابقه نمایندگی ثبت‌نام کردند که یک نفر از آنها (سیدباقر موسوی) با مدرک تحصیلی کارشناسی، ستار هدایت‌خواه و غلام محمد زارعی نیز با مدرک کارشناسی ارشد اقدام به نام نویسی در انتخابات کردند.
فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه واهمیت رسانه‌ها در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها باعث گرم شدن انتخابات می‌شوند و با توجه به حساسیت انتخابات یک جمله یا کلمه باعث تنش می‌شود لذا در بیان مطالب مسئولان ستاد انتخابات نهایت دقت انجام بگیرد.

نظری ادامه داد: رسانه‌ها همچنین در انتشار دیدگاه مخاطبین دقت کنند، چرا که گاهاً دیدگاه‌های است که می‌تواند تنش ایجاد کند.

فرماندار بیان کرد: از منابع دقیق و مطمئن مطالب را منتشر کنید و بر اساس شایعات و گفته های منابع غیردقیق مطالب را منتشر ندهند.

نظری افزود: در آستانه انتخابات هستیم و این ظرافت ها را رعایت کنند تا شاهد بروز حوادث تلخ برای جامعه و خود رسانه ها نباشیم.
وی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ۲۸۹ شعبه اخذ رأی دارد که از این مجموعه بخش مرکزی ۱۵۷ شعبه، مارگون ۳۱ شعبه، لوداب ۲۸ شعبه، کبگیان ۱۹ شعبه، پاتاوه ۳۲ شعبه و بخش مرکزی شهرستان دنا ۲۲ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شد.

 

نظری گفت: یک شعبه اخذ رأی ویژه بانوان در شهر یاسوج به دلیل درخواست مردم راه‌اندازی شد.

فرماندار بویراحمد گفت: هیئت اجرائی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از افراد منصف، دیندار و متدین تشکیل شده است که هر کدام از آنها سابقه برگزاری چندین انتخابات را دارند.

کبنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا