نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 20:25
برخورد با کاروان‌های تبلیغاتی در کهگیلویه و بویراحمد
نبود امکانات مناسب برای انتخابات در باشت
شهرستان باشت برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز هفتم اسفندماه امسال با کمبود امکانات مناسب روبه‌رو است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، شهرستان باشت برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز هفتم اسفندماه امسال با کمبود امکانات مناسب روبه‌رو است.

ساران، پیش از ظهر امروز جلسه گردهمایی مشترک هیئت‌های نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان‌های گچساران و باشت با حضور استاندار و معاونان وی، فرماندار گچساران و باشت برگزار شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی، اظهار داشت: همه باید برای تحقق اهداف بلندی که به دنبال آن بوده، همکاری و تلاش بسیار داشته باشیم.

دغدغه همه ما رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم است

فتاح محمدی تأکید کرد: باید تلاش کنیم زمینه برگزاری یک انتخابات سالم، رقابتی، پرشور و باشکوه و با رعایت اصل بی‌طرفی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.

وی با تأکید بر اینکه باید در انتخابات به خوبی از آرای مردم صیانت شود، افزود: با رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات باید زمینه اعتماد هر چه بیشتر مردم را جلب کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با رعایت اصل بی‌طرفی باید تلاش کنیم اعتماد مردم را به عنوان سرمایه اجتماعی جلب و زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم کنیم.

 

محمدی با بیان اینکه اگر مردم رعایت قانون را احساس کنند، زمینه انتخابات باشکوه فراهم می‌شود، گفت: دغدغه همه ما رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش و سیاست کشور و استان بر این رعایت اصل بی‌طرفی است، عنوان کرد: مردم باید احساس کنند که انتخابات بسیار سالم برگزار می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات را بدنه مردم انجام می‌دهد و دولت تنها تسهیل و بسترسازی می‌کند، اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهیم تا انتخابات سالم برگزار شود.

 

اعضای شعب اخذ رأی در کهگیلویه و بویراحمد تنها از یک جریان و یا یک کاندیدا نباشد

محمدی به نظارت بر تبلیغات کاندیداهای انتخابات اشاره کرد و افزود: از کاروان‌های تبلیغاتی و انتخاباتی در خیابان‌ها در قبل و حین تبلیغات انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد که سبب ایجاد مزاحمت‌هایی بوده، جلوگیری می‌شود.

وی تأکید کرد: ضروری بوده که اعضای شعب اخذ رأی در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها از یک جریان و یا یک کاندیدا نباشد.

محمدی نقش رسانه‌ها را در تشویق و ترغیب مردم برای حضوری باشکوه و پرشور در انتخابات امسال را نقشی بسیار مهم و اساسی دانست.

۶۰ درصد از شعبات اخذ رأی در گچساران شهری است

فرماندار گچساران نیز در این گردهمایی، اظهار داشت: خوشبختانه در گچساران فضا برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور مهیا بوده است.

عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات بسیاری برای انتخابات هفتم اسفندماه امسال برگزار کرده‌ایم، افزود: پس از ثبت نام در انتخابات با کاندیداها جلسه‌ای برگزار کردیم و در مجموع جلسه خوبی بود و بازتاب بسیاری در شهرستان و استان به همراه داشت.

وی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ۱۲ نفر برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: این ۱۲ نفر در هیئت اجرایی شهرستان تأیید شدند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه برای انتخابات امسال ۱۰۱ شعبه اخذ رأی در گچساران و باشت پیش‌بینی شده است، گفت: از این ۱۰۱ شعبه اخذ رأی تعداد ۶۲ شعبه در سطح شهر هستند.

 

رحیمی با اشاره به اینکه ۳۹ شعبه اخذ رأی در روستاها پیش‌بینی شده است، افزود: از ۳۹ شعبه در روستاها تعداد ۲ شعبه به صورت سیار است.

امکانات در باشت برای برگزاری انتخابات مناسب نیست

فرماندار باشت نیز در این گردهمایی، اظهار داشت: ستاد انتخابات در شهرستان باشت تشکیل شده و تاکنون جلسات مختلف و متعددی در راستای برگزاری انتخابات تشکیل شده است.

سید مسعود حسینی به تعداد شعبات اخذ رأی در باشت اشاره کرد و افزود: برای انتخابات هفتم اسفندماه امسال تعداد ۴۴ شعبه اخذ رأی در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی از کمبود امکانات برای برگزاری انتخابات در باشت خبر داد و گفت: متأسفانه ما در برگزاری انتخابات در این شهرستان با کمبود امکانات روبه‌رو هستیم.

فرماندار باشت ابراز کرد: امیدواریم مسئولان در این زمینه با ما همکاری کنند تا بتوانیم انتخاباتی بسیار مطلوب در شهرستان باشت برگزار کنیم. /تسنیم

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی