نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 20:36
رئیس اداره محیط زیست بویراحمد:
رد پا دربرف شکارچیان یک راس کل را به دام انداخت
دو نفر دیگر از متخلفان که در تاریکی سحر متواری شده بودند شناسایی و به همراه نفر اول با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، رئیس اداره محیط زیست بویراحمد از دستگیری سه شکارچی همراه با لاشه یک راس کل و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی خبر داد.

 

کامبیز حسین پور روز چهارشنبه افزود: بدنبال تلفنی مردمی مبنی بر ورود سه نفر متخلف به منطقه حفاظت شده تنگ طوبای دنا جهت استفاده از فرصت بارش برف و در تیررس قرار گرفتن حیات وحش برای شکار، ماموران یگان حفاظت به منطقه اعزام و متوجه آثار رد پای متخلفان بر روی برف در منطقه شدند.

حسن پور تصریح کرد: ماموران پس از ساعتها پیاده روی در برف و رد زنی آثار پاهای به جای مانده، پس از سه شبانه روز موفق شدند یک نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه و مقداری گوشت کل شکار شده کشف و ضبط و دستگیر کنند.

حسن پور عنوان کرد: دو نفر دیگر از متخلفان که در تاریکی سحر متواری شده بودند شناسایی و به همراه نفر اول با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا با وسعتی حدود ۹۳هزار هکتار یکی از مناطق بکر و در عین حال استراتژیک به لحاظ زیست محیطی است./

ایرنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی