نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

16. دى 1394 - 20:43
مسئول کمیته بانوان اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد
پذیرش بانوان در کمیته کنگره شهدای استان
مسئول کمیته بانوان کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی بانوان فعالی که دل در گرو این انقلاب و اعتقاد قلبی به این دارند که باید فرهنگ شهید و شهادت زنده نگه داشته شود، می‌توانند عضو این کمیته شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، مسئول کمیته بانوان کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی بانوان فعالی که دل در گرو این انقلاب و اعتقاد قلبی به این دارند که باید فرهنگ شهید و شهادت زنده نگه داشته شود، می‌توانند عضو این کمیته شوند.

 

زینب قربانی در اولین نشست کمیته بانوان کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اولین اجلاسیه هزار و ۸۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد در مهرماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: اولین جلسه این اجلاس در ۲۳ آذر ماه سال جاری با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

banvan0

مسئول کمیته بانوان کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای این اجلاسیه ۲۱ کمیته تصویب شد که کمیته بانوان کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه وبویراحمد هم یکی از این کمیته‌ها است.

 

وی افزود: یکی از فعالیت‌هایی که توسط بانوان در این کمیته در این ۹ ماه مانده به اجلاسیه صورت می‌گیرد فضاسازی کل استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس به خصوص در حوزه بانوان می باشد.

 

قربانی با بیان اینکه کمیته بانوان کنگره سرداران وشهدای کهگیلویه وبویراحمد در نظر دارد با اجرای برنامه‌هایی مثل جشنواره فیلم های محله ای در روستا ها با همکاری دهیاری ها با موضوع شهدا بخصوص شهدای همان روستا در حفظ فرهنگ شهید و شهادت بکوشد، گفت: مسابقات شب شعر و نشست‌های «کتاب‌خوان» با موضوع دفاع مقدس و حضور نویسنده‌های بانوی حوزه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های تدوین شده در این کمیته می‌باشد.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تمامی بانوان فعالی که دلسوز انقلاب هستند و دل در گرو این انقلاب و اعتقاد قلبی به این دارند که باید فرهنگ شهید و شهادت زنده نگه داشته و دغدغه مقام معظم رهبری برطرف شود می توانند عضو این کمیته شوند.

ایل بانو

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی