نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. دى 1394 - 11:25
فرماندار بويراحمد با اعلام اينكه موضع ما در رابطه با 9 دي هم با صدور بيانيه و هم دعوت براي حضور در اين روز مشخص است، باز هم از اعلام موضع خود در مورد فتنه 88 و اتفاقات پس از انتخابات رياست جمهوري 88 خودداري كرد.

محمد کاظم  نظري فرماندار شهرستان بويراحمد در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري چهارفصل در پاسخ به سوالي در مورد ورود افراد منتسب به فتنه در استان اظهار كرد: هركسي كه وارد استان شده و در آينده قصدآمدن داشته باشد بايد بر اساس ضوابط قانوني باشد و خارج از قانون چنين امكاني وجود نخواهد داشت.

 

فرماندار بويراحمد درپاسخ به سوال خبرنگار چهارفصل در رابطه با 9 دي و برخورد مديران و مسئولان استاني در اين روز گفت: در رابطه با موضوع 9 دي فرمانداري بويراحمدهم بيانيه صادر كرد و هم از مردم براي حضور در اين برنامه دعوت كرد.

 

وي در رابطه با قضاياي دانشگاه آزاد ياسوج ابراز كرد: همه حرف ها حق نيستند و همانگونه هم كه استادار گفتند هيچ قدمي و كلامي برخلاف قانون نبوده و برخوردي كه در دانشگاه اتفاق افتاد ناشي از سوء برداشت بوده و مواضع ما در اين رابطه مشخص بوده.

 

نظري كه جانباز دوران دفاع مقدس است در رابطه با برخورد هاي سياسي با قضاياي اتفاق افتاده خاطر نشان كرد: فصل الخطاب ما كلام رهبري هست، ما خود را سربازاين نظام مي دانيم و ايثار گر اين نظام هستيم اما بزرگ نمايي كردن ها و تخريب كردن ها در جريان هاي سياسي طبيعي است هميشه بوده هست و خواهد بود.

 

فرماندار بويراحمد به سوالي مبني بر اينكه موضع شما در رابطه با روز بصيرت و رزو 9 دي كاملا مشخص و مبرهن بوده اما تا كنون موضع گيري خاصي نسبت به  فتنه 88 نداشته ايد لطفاً نظر خود را در رابطه اتفاقات بعد از انتخابات رياست جمهوري سال 88 اعلام كنيد پاسخي نداد و اين گفت و گو در اين جا پايان يافت.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی