نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1394 - 13:34
با حضور كاركنان و سربازان ناحيه مقاومت بسيج عشاير
كارگاه تخصصي طب و تغذيه اسلامي
حجت الاسلام و المسلمين بابايي در اين كارگاه به مسائلي از قبيل منشأ کمبود کلسیم در زنان باردار و برطرف کردن آن، تغذیه و تاثر آن بر تغییرات روحی و جسمی طفل نوزاد ، نقش سبزی‌ها يه عنوان بهترین منابع غذایی برای جلوگیری از سرطان، معرفي دارو هاي گياهي در طب سنتي براي بالا بردن سطخ سلامتي اشاره كرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ كارگاه سبک زندگی اسلامی به بیان موضوعاتی پیرامون فلسفه زندگی و چگونه زیستن و چگونه سالم ماندن در ناحيه مقاومت بسيج عشاير با حضور كاركنان و سربازان اين ناحيه برگزار شد.

 

در اين برنامه به تاكيداتي كه بر غذا و تغذیه در آموزه های دینی همچون سایر موضوعات مورد توجه قرار گرفته است اشاره شد .

 

حجت الاسلام و المسلمين بابايي محقق و پژوهشگر حوزوي در اين برنامه به عنوان سخنران گفت: مبداء پیدایش غذا از جانب خداوند است که جهت تندرستی ، تداوم حیات و توانمندی در انجام تـکـالیـف بـه انـسـان عـطا شده است

 

وی به ویژگی های سبک زندگی اسلامی برای ایجاد تحول و موفقیت در زندگی اشاره کرد و راهکارهایی برای موفقیت افراد در زندگی شخصی و اجتماعی با داشتن سلامتي ارائه داد.

 

وي مسائلي از قبيل  منشأ کمبود کلسیم در زنان باردار و برطرف کردن آن، تغذیه و تاثر آن بر تغییرات روحی و جسمی طفل نوزاد ، نقش سبزی‌ها يه عنوان بهترین منابع غذایی برای جلوگیری از سرطان، معرفي دارو هاي گياهي  در طب سنتي براي بالا بردن سطخ سلامتي اشاره كرد.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی