نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. دى 1394 - 13:46
در جمع فعالان سیاسی - فرهنگی بویراحمد و دنا تشریح شد :
ناگفته های "هدایتخواه" از کاندیدا شدنش / حمایت از آیت الله ملک حسینی
وی انتخابات مجلس خبرگان را بسیار مهمتر از مجلس شورای اسلامی در این برهه دانست و گفت: در انتخابات خبرگان رهبری از فرد عالم و ولایتمداری همچون آیت‌الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی حمایت خواهم کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، نماینده سابق " بویراحمد و دنا " و کاندیدای انتخابات مجلس دهم در همین حوزه انتخابیه ناگفته های حضورش را تشریح کرد .

" ستار هدایتخواه " که در جمع فعالان سیاسی و فرهنگی شهرستان‌های بویراحمد و دنا سخن می گفت با بیان اینکه حتی تا ساعت دو و ۳۰ دقیقه مانده پایان وقت نام‌نویسی از انتخابات مجلس دهم به دنبال حضور در انتخابات نبودم، گفت: حتی قبل از این به دوستان اصولگرا اعلام کرده بودم تا پایان اسفند ۹۳ کاندیدای این جریان سیاسی برای مجلس آینده باید مشخص می‌شد و به سال ۹۴ کشیده نشود.

وی با بیان اینکه با اصرار بسیار زیاد دوستان وارد عرصه شدم افزود : عده‌ای در خوشبینانه‌ترین اظهارات آن را ناز کردن دانستند و در بدبینانه‌ترین حالت آن را کلک، زد و بند و دروغ می‌دانند. ولی من آبروی‌ خودم را گذاشتم و با خدا معامله کردم.

هدایت‌خواه با بیان اینکه انتخابات آینده بسیار نویدبخش است، گفت: هر کدام از دوستانی که خودشان کاندیدا بودند و در توان خود می‌دیدند در جلسات ما حضور دارند و به همین خاطر آبروی خود را برای انسجام نیروهای انقلابی و ولایی گذاشته‌ام.

وی انتخابات مجلس خبرگان را بسیار مهمتر از مجلس شورای اسلامی در این برهه دانست و گفت: در انتخابات خبرگان رهبری از فرد عالم و ولایتمداری همچون آیت‌الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی حمایت خواهم کرد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی آینده انتخابات را نوید بخش خواند و افزود: تمسک به شروط قرآنی در شاخصه های ایمان، صبر ،ایستادگی و رابطه تشکیلاتی در قالب مجمع ایمانی پیش نیاز پیروزی است و این پیروزی با رعایت چنین شرایطی قطعی است.
انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی