نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

22. دى 1394 - 23:06
برگزار کنندگان همایش زاد روز مرحوم محمد بهمن بیگی با بنده تماس گرفته در مورد این همایش با من صحبت کرده اند که من در جواب با برگزاری این همایش و یادمان مخالفت کردم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، همسر بنیانگذار تعلیمات عشایری کشور در مورد برگزاری همایش زاد روز مرحوم محمد بهمن بیگی که قرار است در روز جمعه ۲۵ دیماه در تلخاب شیرین گچساران برگزار شود، اظهار داشت: برگزار کنندگان این همایش با بنده تماس گرفته در مورد این همایش با من صحبت کرده اند که من در جواب با برگزاری این همایش و یادمان مخالفت کردم.

سکینه بی بی کیانی افزود: استاد بهمن بیگی متعلق به یک قوم و قبیله و طایفه ویا جناحی نبود بلکه خود را متعلق به همه اقوام می دانست.
وی گفت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم صحیح نمی باشد چنین همایش های به یاد استاد بهمن بیگی برگزار شود، چون احتمال سوء استفاده تبلیغاتی وجود دارد.

سکینه بی بی کیانی در پایان گفت: من به عزیزانی که می خواستند چنین برنامه ای را در گچساران برگزار کنند گفتم همایش و یادمان را بعد از انتخابات برگزار کنید و بنده در موقعیت کنونی به هیچ عنوان در این برنامه شرکت نخواهم کرد.

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی