نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. دى 1394 - 18:41
دهبانی پور در پایان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تنها کارثبت نام، تشكيل پرونده و تقديم مجوز را در دستور کار دارد و برخورد قضایی با سایت های بدون مجوز زمانی است که این ها شاكي عمومي و خصوصي داشته باشند و از از طرق قضايي مورد بررسی قرار بگیرند.

رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار نگار چهارفصل اظهار کرد:   20 سايت و پايگاه  خبري در استان دارای مجور غهالیت رسانه ای هستند و  حدود 12 پايگاه خبری که اتفاقا از سایت خبری تحلیلی دارای نام و رتبه هستند درخواست مجوز داده اند که پرونده اين ها در حال بررسي است.

 

وی در ادمه افزود: سایتهایی که پرونده آنان درحال بررسی است به اين معنا نيست كه مجوز فعالیت ندارند، چون اقدام قانوني صورت گرفته ولی به دلایلی تاخير هايي صورت گرفته است برخوردی از طرف ما با آنان صورت نمی گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  گفت: برخورد با سایت ها و پایگاه هایی که مجوز ندارند در حیطه وظایف این اداره نیست .

 

وی بیان کرد: از جايگاه قانوني موجود براي قانع كردن مسئولان سایت ها وپایگاه های خبری بدون مجوز جهت اقدام برای کسب مجوز استفاده خواهیم کرد اما برخورد قانونی و قضایی بر عهده  این اداره نیست و ما می توانیم مشوقی باشیم كه اخذ مجوز كنند.

 

 

دهبانی پور در پایان گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد  تنها کارثبت نام، تشكيل پرونده و تقديم مجوز را در دستور کار دارد و برخورد قضایی با سایت های بدون مجوز زمانی است که این ها شاكي عمومي و خصوصي داشته باشند و از  از طرق قضايي مورد بررسی  قرار بگیرند.

.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی