نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

24. دى 1394 - 22:53
بعد از انتشار نامه استاندار فارس در خصوص تشییع شهدای گمنام فرزند سردار شهید هرمزپور با انتشار مطلبی به آن نامه واکنش نشان داد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ مهدی هرمزپور فرزند سردار شهید هرمزپور با انتشار مطلبی بعد از انتشار نامه استاندار فارس در خصوص تشییع شهدای گمنام به آن نامه واکنش نشان داد. متن این نامه به شرح زیر است؛

جناب استاندار سلام و خدا قوت…

شنیدیم حال که بعد از سال‌ها دوری و دوستی قصد میهن کرده‌ایم، فرموده‌اید که الان نیاییم و همچنان در خاکهای سرخ جنوب بمانیم تا فرصتی دیگر که مهیای استقبال شوید و فرصت تکریم بیابید. گویا این روز‌ها خیلی پر مشغله‌اید. انتخابات دارید و همه هم نگران سلامت آنند. شاید فکر کرده‌اید حضور ما سلامت انتخابات را خدشه دار می‌کند و خدای نکرده به ضرر دوستان شما تمام می‌شود. شاید هم با خود گفته‌اید چون درگیر انتخابات هستیم فرصت استقبال از شهدا را نداریم. شایدم حضور ما برای شما مزاحمت ایجاد می‌کند….

به خدا قصد مزاحمت نداریم. با انتخابات هم کاری نداریم. دنبال استقبال هم نیستیم. آخه اگه دنبال استقبال بودیم که گمنام نمی‌شدیم و نمی‌ماندیم. اگر نگران سنگینی تابوت‌هامان هستید خیالتان راحت، ما فقط مشتی خاک و استخوانیم که برای بلند کردن تابوتمان نه زور بازویی لازم است و نه تمهید و تدبیری. اگر نگران زمین و مکان برای دفنمان هستید آنقدر سبک بال شده‌ایم که هر صدنفرمان را می‌توانید در یک و فقط یک قبر خاک کنید. اگر نگران آنید که با آمدنمان مجبور به تکریم و تطمیع خانواده‌هایمان شوید، ما که مهر گمنامی بر پرونده شهادتمان حک شده و کسی سراغمان را نمی‌گیرد. اگر نگران استقبال کم ملتید به شما می‌گوییم ما با خدا معامله کرده‌ایم و بعد از این دادو ستد عاشقانه با خدا اینک از جنس نور شده‌ایم و خدا فرشتگان خود را به استقبال ما می‌فرستد.

جناب استاندار!
ما برای یاری سید و امام مظلوممان، حضرت خامنه‌ای آمده‌ایم.
ما برای پایان دلواپسی پدران و مادران چشم انتظار آمده‌ایم.
ما آمده‌ایم تا سلام گرم خمینی را به مستضعفین و کوخ نشینان امتش برسانیم.
ما آمده‌ایم تا دوباره و چند باره در راه دفاع از این انقلاب شهید شویم
و ما آمده‌ایم تا مهدی بیاید….
جناب استاندار!
ما آمده‌ایم و آماده‌ایم….

نامه استاندار فارس؛

FARS-AFSHANI

 

 

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی