نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 18:20
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما برای پیگیری حقوق جان‌باختگان حج تمتع ۹۴ امیدی به سازمان‌های بین‌المللی نداریم، گفت: ابرقدرت‌ها سازمانی را به نام حقوق بشر درست کرده‌اند ولی فقط سرمایه‌داران را «بشر» می‌‌پندارند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، سردار محمدرضا نقدی در مراسم اختتامیه کارگاه و نمایشگاه صورتگری جان‌باختگان فاجعه منا و سقوط جرثقیل در حج تمتع 94 که در میدان امام حسین(ع) تهران برگزار شد، ضمن تشکر از حضور خانواده معظم شهدا، هنرمندان و انجمن حمایت از حقوق جان‌باختگان فاجعه منا، گفت: این حرکت پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر فراموش نشدن فاجعه منا برگزار شد و برگزاری این نمایشگاه فریاد اعتراض‌آمیز هنرمندان علیه خفقان حاکم بر دنیاست.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: 35 سال پیش زنان و مردان در همین خیابان 17 شهریور علیه خفقان شاه فریاد زدند و جواب آنان، گلوله بود، ولی به آزادی رسیدند و امیدواریم این حرکت اعتراض‌آمیز هنرمندان نیز به آزادی بینجامد و شاهد رهایی دنیا از دست جنایتکاران باشیم.

وی افزود: ما به سازمان‌های بین‌المللی که خودشان شریک این جنایات هستند امیدی نداریم و به خدمت امام زمان(عج) عرضه می‌داریم «امام زمان(عج) تو شاهد باش که این ملت برای اعتلای کلمه الله و آرزوی ظهور شما قیام کردند و به میدان آمدند. شما دعا کنید خدا در ظهور شما تعجیل فرماید».

 

سردار نقدی در ادامه تصریح کرد: دنیای کنونی، دنیای سیاه و خفقانی است و باید آزادی و حقیقت‌خواهی را مانند شهدای 17 شهریور فریاد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ابرقدرت‌ها مؤسساتی را به نام حقوق بشر درست کردند و هیچ‌کس به جز افراد سرمایه دار را بشر حساب نمی‌کنند، گفت:‌ آنهایی که 11 سپتامبر را مبدأ تاریخ کرده‌اند و قربانیان این حادثه که جزو سرمایه‌داران بودند و البته قربانی تروریستی نامیده شده‌اند که خودشان آن را ساخته بودند تا ابد این موضوع را فریاد می‌زنند، اما از دنیا رفتن 7 هزار حاجی در لباس احرام و یا شهادت پسران شیخ زکزاکی را نمی‌بینند و هیچ موضعی در خصوص آن نمی‌گیرند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی