نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 17:46
مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
برنامه‌‌های ویژه سرکشی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از خانواده ایثارگران در دهه‌فجر
مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برنامه‌‌های ویژه سرکشی مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از خانواده ایثارگران در دهه‌فجر امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، سید محمود داربام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نشست‌های شورای مشورتی ایثارگران در استان کهگیلویه و بویراحمد با نظم خاصی برگزار می‌شود و تصمیمات خوبی نیز تاکنون در این نشست‌ها اتخاذ شده است.

 

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این مهم تنها به دلیل تعامل بسیار خوبی است که میان مسئولان بنیاد شهید و مسئولان ارشد استان وجود دارد و ما نیز به عنوان رابط میان استانداری با بنیاد شهید به دنبال تسهیل و گره‌گشایی در امور مربوط به ایثارگران هستیم.

داربام به نشست اخیر در استان که مدیرکل امور مددکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران مرکز در آن حضور داشت، اشاره کرد و گفت: حوزه مددکاری یکی از حوزه‌های مهم بنیاد شهید برای خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است که تصمیمات خوبی برای خانواده بزرگ ایثارگری در استان گرفته شد.

 

وی یکی از اقدامات بسیار خوب را تلاش برای ایجاد اشتغال خانواده بزرگ ایثارگری در استان عنوان کرد و گفت: علاوه بر تعداد 390 نفر استخدامی که در استان صورت گرفت در خصوص ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی نیز کارهای خوبی تاکنون در استان برای جامعه ایثارگری انجام شده است.

 

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین بخش از فعالیت‌های حوزه ایثارگران استانداری را مربوط به سرکشی از خانواده ایثارگران از جمله آزادگان، خانواده شهدا و جانبازان ذکر کرد و گفت: این کار به نسبت گذشته با حجم بالایی از سرکشی‌ها انجام شد که غیرقابل مقایسه با دوره‌های دیگر است.

داربام تصریح کرد: به همین منظور در دهه فجر امسال برنامه‌های خوبی برای حضور مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار و معاونین در منازل جامعه ایثارگری داریم که نسبت به سال گذشته بیشتر و با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

 

این مسئول به سایر اقدامات حوزه ایثارگری اشاره کرد و گفت: تدوین و تصویب سند راهبردی خدمات‌رسانی به رزمندگان با ارائه 52 خدمت از سوی دولت از دیگر اقدامات خوب در دولت فعلی برای خدمت به جامعه بزرگ ایثارگری بوده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی