نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 19:49
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:
توانمندسازی افراد ‌از رویکردهای مهم کمیته امداد است
مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ‌توانمندسازی افراد ‌از رویکردهای مهم کمیته امداد است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل،

از کهگیلویه سیدغلامرضا متقی‌ ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت در تببین خدمات،اهداف و رویکردهای کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این نهاد حمایتی با هدف توانمندسازی خانواده‌ها و اقشار آسیب‌پذیر و در راستای مبارزه با فقر بنیان گذاشته شده و با چهار مؤلفه به جامعه هدف خدمت می کند.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دولت،مردم،مددجو و کمیته امداد به عنوان مولفه‌ها در امر فقرزدایی هستند که باید در این زمینه با همدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

متقی‌ با بیان این‌که 85 درصد اختیارات فقرزدایی در اختیار دولت است افزود: مردم نیز 15درصد در این قضیه سهیم هستند و کمیته امداد واسطه بین مردم و دولت است.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد در سال‌جاری پرداخت 50 هزار فقره جهیزیه به جوانان در شرایط ازدواج،تحویل6هزار واحد مسکونی،هدایت 27 هزار مددجو در جهت اشتغالزایی و توانمندسازی و اعطای 70هزار وام قرض‌الحسنه را از جمله خدمات این نهاد حمایتی در سطح استان عنوان کرد.

متقی‌زاده گفت:9 هزار دانش‌آموز و 4 هزار دانشجو از خدمات فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد استفاده می‌کنند.

‌متقی‌ توانمندسازی افراد را از رویکردهای مهم کمیته امداد خواند و گفت: این هدف استراتژی و رویکرد اساسی این نهاد حمایتی است و در استان ما به خوبی دنبال می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کسب مقام برتر کمیته امداد استان در 9 ماهه امسال و رتبه دوم در 12 ماه گذشته را از موفقیت‌های این نهاد حمایتی در سطح کشور دانست و گفت: جذب مشارکت مردمی و جلب اعتماد عمومی از دیگر رویکردهای کمیته امداد است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی