نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 17:58
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
ضرورت خط‌کشی برخی محورهای برون‌شهری کهگیلویه و بویراحمد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به لزوم روکشی و خط‌کشی برخی از محورهای بین شهری در استان اشاره کرد و گفت: محورهای دهدشت به بهبهان و دهدشت به سوق از جمله محورهایی هستند که نیاز به خط کشی دارند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، پژمان نیک‌اقبالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برخی خیابان‌ها از جمله خیابان پاسداران شهر یاسوج به دلیل مشکلات هندسی و نقطه اتصال به خیابان‌های دیگر باعث ترافیک شده و مشکلاتی را برای مردم و رانندگان ایجاد کرده‌اند.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عدم استقبال از ایستگاه‌های جدید مسافربری در شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: همین امر موجب شده تا دوباره تجمع در خیابان سردار جنگل شمالی یاسوج را شاهد باشیم.

 

وی ساماندهی وانت‌بارها در شهر یاسوج را اقدامی مفید ذکر کرد و گفت: همین امر موجب شده تا شاهد مشکلات ترافیکی کمتری در ورودی شهر یاسوج باشیم.

 

این مسئول در ادامه به لزوم روکشی و خط‌کشی برخی از محورهای بین شهری در استان اشاره کرد و گفت: محورهای دهدشت به بهبهان و دهدشت به سوق از جمله محورهایی هستند که نیاز به خط‌کشی دارند.

 

وی به اقدامات عمرانی که در طول این دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده، اشاره کرد و گفت: بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام در این دوره تکمیل و در اختیار مردم قرار داده شد.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای تکمیل طرح‌های مهم دیگر خبر داد و گفت: به جد دنبال بهره‌برداری از چنین طرح‌هایی همانند بیمارستان 200 تختخوابی شهر یاسوج و سایر طرح‌ها هستیم که رایزنی‌های زیادی با مسئولان کشوری در وزارتخانه‌ها برای کمک به اتمام این طرح‌ها داریم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی