نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 20:07
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
انتظار از همکاری خیرین در برگزاری باشکوه سی‌‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار این استان که خیرین کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزی در استان همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، هادی زارع‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به موفقیت‌هایی که دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات قرآنی و عترت و نهج‌البلاغه در سی‌وسومین دوره این مسابقات در سطح کشوری کسب کردند، اظهار کرد: این موفقیت‌ها در همه دوره‌ها بی‌نظیر بود و به مقام‌هایی دست یافتیم که موجب تعجب همه استان‌ها به خصوص استان‌های پیشرو در برگزاری مسابقات قرآنی شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در آن دوره از بسیاری استان‌های موفق در مسابقات قرآنی پیش افتادیم و در برخی از رشته‌ها مانند نهج‌البلاغه قهرمان قهرمانان از استان ما به کشور معرفی شد.

این مسئول به سی‌وچهارمین دوره این مسابقات اشاره کرد و گفت: امسال این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نهج‌البلاغه را در فروردین سال آینده برگزار می‌کنیم تا تداخلی با برگزاری انتخابات پیش نیاید.

 

زارع‌پور با تقدیر از مردم و مسئولان شهرستان باشت که در سال گذشته میزبان بسیار خوبی برای این مسابقات بودند و در برگزاری آن دوره کمک‌های لازم را ارائه کردند، افزود: امسال هم از مردم و مسئولان شهرستان بویراحمد به خصوص خیران انتظار می‌رود که در برگزاری مسابقات به کمک آموزش و پرورش بیایند.

 

وی بسیاری از موفقیت‌ها و رفع کمبودها در سال‌های اخیر در آموزش و پرورش را مرهون همت خیران دانست و گفت: خیران در کمک به ایجاد فضاهای آموزشی تاکنون سنگ تمام گذاشته‌اند و برای مناطقی که امکان ساختن مدرسه وجود نداشت مدارس پیش ساخته فراهم کردند که باید قدردان این همت عالی خیران مدرسه‌ساز بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: آنچه که در آموزش و پرورش برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی استانی پیش‌بینی شده مبلغ 293 میلیون تومان است که آموزش و پرورش بدون همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین کمک خیرین قادر به تأمین آن نخواهد بود.

 

وی به تعداد دانش‌آموزانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند و نوع رشته‌ها و تعداد این رشته‌ها نیز اشاره‌ای کرد و گفت: امسال تعداد دو هزار و 28 دانش‌آموز پسر و دختر در مسابقات قرآنی حضور خواهند داشت که پسران در 4 عنوان رشته و دختران نیز در 12 عنوان رشته شرکت خواهند داشت.

 

زارع‌پور افزود: تعداد 936 دختر و هزار و 92 پسر در سی‌وسومین دوره رقابت‌های قرآنی مرحله استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج به مدت شش روز شرکت خواهند کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی