نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 20:11
فرماندار گچساران گفت: سایت‌های فاقد مجوز نسبت به دریافت مجوز خود اقدام کنند زیرا اجازه حضور در جلسات به این سایت‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخاباتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: امروزه دیگر نقش رسانه و فضای مجازی بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ نقشی که می‌تواند مثبت و سازنده یا منفی و مخرب باشد.

 

وی افزود: برگزاری این جلسات بر اساس دستورالعمل‌های مورد تأکید وزارت کشور بوده و از اهمیت خاصی برخوردار است.

رحیمی با بیان اینکه سایت‌های خبری مجازی یکی از مسائل مهم به ویژه در شرایط حساس نزدیک به انتخابات است، گفت: بر اساس قانون از فعالیت سایت‌های مجازی فاقد مجوز و خبرنگاران این رسانه‌ها جلوگیری می‌شود.

 

فرماندار گچساران متذکر شد: اینکه فردی با عنوان خبرنگار بدون داشتن مجوز رسمی به جلسات ورود کند و اقدام به تهیه عکس و خبر کند، پذیرفتنی نیست و وی باید پاسخگوی اقدام خود باشد.

 

رحیمی افزود: هیچ‌گونه جلسه‌ای با رسانه‌های فاقد مجوز برگزار نشده و در هیچ محفلی نیز اجازه شرکت این افراد داده نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اخبار منتشره در رسانه‌ها و بازتاب و واکنش افکار عمومی گفت: رسانه‌ها باید در انتشار اخبار خود بر خروجی‌ها دقت عمل داشته باشند تا سبب ایجاد ناامنی و برخی حواشی نشوند.

 

رحیمی انتخابات را عرصه‌ای مهم و بزرگ دانست و  یادآور شد: در حالی که چشم‌های سراسر دنیا به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده، نباید با انتشار اخبار کذب یا فاقد منبع رسمی خبر با ایجاد فضای شایعه سبب خوشحالی دشمنان شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی