نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. دى 1394 - 18:17
عده‌ای با استفاده از جهل برخی افراد خان مظفر به راه می‌اندازند/ نباید اسم سوشا در رسانه‌ها می‌آمد
طاهری: مدیران نفت بیرانوند را نمی‌خواهند اما ما بازیکن معاوضه نمی‌کنیم/گرفتن ورزشگاه برای استقلال را هم ما استارت زدیم!
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: صحبت‌های مدیران باشگاه نفت نشان می‌دهد که آنها دروازه‌بانشان را نمی‌خواهند و باید بگویم ما هم بازیکن‌مان را نه با این تیم بلکه با بازیکن هیچ تیم دیگری معاوضه نمی‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل،

علی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌های رضا حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش وجوانان مبنی بر اینکه اگر قصد اخلال در مجمع فدراسیون فوتبال را داشتند، ابزارهای بهتر از طاهری در این مورد وجود داشت، گفت: این مسئله به درک و شعور افرادی برمی‌گردد که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند. هر یک از اعضای مجمع صورت‌های مالی، عملکرد و گزارش حسابرس را می‌گیرند و بند بند آن را می‌خوانند و سپس به حسابرس یا هیأت رئیسه صحبت‌هایشان را مطرح می‌کنند و این روال قانونی است.

وی ادامه داد: در مجمع اخیر فدراسیون فوتبال این مسئله رعایت نشد و بعد از اعتراض من این موضوع روی روال افتاد. من هیچ کار بدی نکردم و هیچ اخلالی هم در مجمع فدراسیون فوتبال انجام نشد و منظور افرادی که مدعی هستند من قصد اخلاف در مجمع را داشتم، نمی‌دانم. اگر کار من اخلال بود پس چرا صحبت‌های من مورد تائید همه قرار گرفت و انجام شد؟ یعنی همه حاضرین در این مجمع این اخلال را قبول داشتند؟! به نظر من نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار زیاد است. البته منظور من با تعدادی از خبرنگاران و رسانه‌هاست. آنها باید اطلاعات خودشان را بالا ببرند و با علم و دانش کار کنند اما می‌بینم که عده‌ای خودشان خان مظفر را به راه می‌اندازند و از جهل مردم استفاده می‌کنند به طوری که عده‌ای می‌شوند شعبان بی‌مخ، عده‌ای شش انگشتی و عده‌ای هم خان مظفر. همه این مسائل به دلیل جهل است و اگر کسی عالم باشد این اتفاقات را برنمی‌تابد. به نظر من حتی حسنی‌خو نباید جواب این افراد را می‌داد. حرف من صحیح بود که مورد استقبال قرار گرفت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت جذب دروازه‌بان برای این تیم گفت: خوشبختانه در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته و تا چند روز آینده خبرهای خوبی به هواداران خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو به جز دروازه‌بان خواستار حضور بازیکن دیگری در پست‌های مختلف شده یا نه،‌ افزود:‌ تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم در خواستی برای جذب بازیکنان در پست‌های دیگر به دست من نرسیده است. البته باید در نظر داشت که در نیم‌فصل معمولا تیم‌ها بازیکن خوب‌شان را آزاد نمی‌کنند و یارگیری در نیم‌فصل خیلی سخت‌تر از یارگیری قبل از شروع فصل است.

طاهری در مورد آخرین وضعیت سوشا مکانی و اینکه آیا او در پرسپولیس ماندنی خواهد شد یا خیر، ادامه داد: در باشگاه پرسپولیس اولویت، احترام به مسائل اخلاقی است وهمه ما باید مواظب باشیم تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد. از طرف دیگر نباید نام بازیکن در رسانه‌ها این طور مطرح می‌شد چرا که طبق قانون قضایی تا وقتی کسی به جرمی محکوم نشود نباید نام او به میان بیاید اما متاسفانه این اتفاق در خصوص این بازیکن رخ داده است. از طرف دیگر بحث آئین‌نامه‌های انضباطی است و ما منتظر نظر مراجع صالحه در این خصوص هستیم. باید به نحو احسن این مسئله مدیریت شود تا هم به قانون احترام گذاشته شود و هم اینکه آسیبی به بازیکن نرسد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه این باشگاه را چقدر در اتفاق رخ داده برای سوشا مکانی مقصر می‌داند، تصریح کرد: این بحث را باید شکافت. به هر حال باشگاه پرسپولیس منشور اخلاقی دارد و این مسائل را همیشه گفته‌ایم. خیلی از بزرگان، معلمان و مرشد‌ها در این باره تذکر داده‌اند اما برخی به آن توجه کرده و برخی توجه نمی‌کنند.

وی درباره استادیوم شهید کاظمی که گفته می‌شود قرار است در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گیرد، اظهار داشت: صحبت‌هایی در این زمینه انجام شده و خود من بازدیدهای مختلفی از ورزشگاه‌های گوناگون انجام داده‌ام. در این زمینه در حال تعامل با شهرداری و شورای شهر هستیم و از همین جا هم باید از این عزیزان تشکر کنم که تعامل و همکاری خوبی انجام می‌دهند. باید بگویم موضوع استادیوم برای استقلال را هم خود ما استارت زدیم چرا که پیش از این صحبت‌هایی شده بود اما به دلیل تغییرات مسکوت بود. وقتی که فضا را مناسب دیدم این مسئله پیگیری شد و در حال انجام شدن است.

طاهری درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت افزود: ما منتظر پاسخ باشگاه نفت بودیم که آنها پاسخی را به ما ندادند.

وی در مورد اینکه منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت صحبت از معاوضه دروازه‌بان این تیم با یکی از بازیکنان پرسپولیس مطرح کرده است، گفت: به هر حال او مدیرعامل باشگاه نفت است و صحبت‌هایی در این باره انجام دادیم. در ابتدا بحث حضور قرضی او در پرسپولیس مطرح شد و الان هم حرف از معاوضه می‌زنند. برای من سؤال است که اگر شما دروازه‌بان‌تان را می‌خواهید چرا بحث انتقال قرضی و یا معاوضه را مطرح می‌کنید؟ این مسائل نشان می‌دهد که آنها دروازه‌بانشان را نمی‌خواهند و حرف‌های مسئولان این باشگاه با هم همخوانی ندارد. از طرف دیگر ما منتظر اعلام شرط آنها برای انتقال قطعی این دروازه‌بان نفت هستیم که به ما هنوز این موضوع را نگفتند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که اگر بحث معاوضه بیرانوند با یکی از بازیکنان پرسپولیس به صورت رسمی مطرح شود، آیا این موضوع را می‌پذیرید، اظهار داشت: به هر حال ارزش افراد که در تیم‌ها وجود دارند باید بررسی شوند که این یک مسئله فنی است اما بعید است که ما بازیکن‌مان را معاوضه کنیم. در خصوص معاوضه بازیکن هیچ فکری نکرده‌ایم و بازیکن‌مان را نه با بازیکن تیم نفت بلکه با بازیکن هیچ تیم دیگری معاوضه نمی‌کنیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی