نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1394 - 9:48
آخرین وضعیت انتخابات کهگیلویه وبویراحمد از زبان رئیس ستاد انتخابات استان
59نفر در کهگیلویه وبویراحمد تایید صلاحیت شدند/ کهگیلویه در صدر رد صلاحیتی ها
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این آمار از ابتدا احراز صلاحیتها تا کنون مخابره شده است، ابراز داشت، 108نفر در کل استان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 59نفر تأییدصلاحیت شدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، به آخرین وضعیت تأیید صلاحیت و عدم صلاحیت نامزدهای احتمالی انتخابات اشاره کرد و گفت: در حوزه های مختلف کهگیلویه وبویراحمد 108نفر ثبت کرده بودند که از این میان 59نفر تأیید صلاحیت ، 16نفر عدم احراز و 29نفر رد صلاحیت شدند.

 

وی در ادامه به افراد تأیید شده در حوزه های سه گانه انتخابیه استان اشاره کرد و گفت: در حاضر حاضر کلیت تأیید صلاحیت ها ملزوم به آماربوده و در حال حاضر اسامی ها گفته نمی شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان به افراد تأیید شده در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اشاره کرد وافزود: در حوزه بویراحمد و دنا37نفر کاندید احتمالی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 21نفر تأیید صلاحیت، 3نفر انصراف،6نفراحراز صلاحیت و 7نفر عدم صلاحیت شدند.

 

محمدی به حوزه انتخابیه کهگیلویه نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابیه کهگیلویه که با بیشترین افراد ثبت نام کننده با 59 کاندید ثبت نامی در صدر بوده 30نفر تأیید صلاحیت شدند و مابقی 1نفر انصراف، 8نفر عدم احراز و 20 نفر عدم صلاحیت اعلام شدند.

 

وی در ادامه به تأیید صلاحیت 8نفر از نامزدهای انتخاباتی در حوزه گچساران و باشت اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت 12نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 2نفر عدم احزار، 2نفر عدم صلاحیت و 8نفر تأیید صلاحیت شدند.

 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه این آمار از ابتدا احراز صلاحیتها تا کنون مخابره شده است، ابراز داشت، 104نفر در کل استان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 59نفر تأیید شدند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی