نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1394 - 23:30
عضو شورای شهر یاسوج گفت: درمصوبه ای طرح ایجاد شهر بانوبا اولویت زنان بی سرپرست و بد سرپرست در شورای شهر تصویب و به شهرداری یاسوج ارائه و تایید شداما به دلیل نبود اعتبارات لازم جهت احداث این مجتمع هنوز اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، دومین نشست مجمع مشورتی بانوان یاسوج  پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی واجتماعی و مدیر کل امور بانوان استانداری کهگیلویه وبویراحمد در سالن اجتماعات شورای شهر یاسوج بر گزار شد.

 

عضو شورای شهر یاسوج دستور کار این نشست را ارایه طرهای پیشنهادی،مشارکتی و حمایتی از کودکان کار وخیابانی و زنان بی سرپرست و بد سرپرست بیان کرد و گفت: متاسفانه به دلیل مهاجرت بی رویه به  شهر ها وافزایش حاشیه نشینی روز به روز تعداد این گروه از افراد بیشتر می شود.

 

زهرا زمانی با اشاره به اینکه این گروه از افراد جامعه در معرض آسیب های اجتماعی قراردارند،اظهارکرد:این آسیب ها به نحوی دارند گسترده می شوند که خانواده ها و فرزندان ما را در معرض خطر معضلات اجتماعی قرار می دهد.

 

نائب رئیس شورای شهر یاسوج حمایت از زنان بی سرپرست و کودکان کار را در اولویت کمیته اجتماعی مجمع مشورتی بانوان دانست و تصریح کرد: بانوان به دلیل دغدغه ای که برای خانواده و فرزندان خود دارند، می توانند با برنامه ریزی ها و طرح هایی که ارائه می دهند در کنترل این آسیب ها موثر واقع شوند.

ایل بانو

 

زمانی خاطر نشان کرد:به همین منظور در مصوبه ای طرح ایجاد شهر بانو با اولویت زنان بی سرپرست و بد سرپرست در شورای شهر تصویب وبه شهرداری یاسوج ارائه و تایید شد اما به دلیل نبود اعتبارات لازم جهت احداث این مجتمع هنوز اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

 

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم که یک ساختمان مناسبی برای اجرای این طرح اجاره کنیم و با برنامه هایی که داریم این محل را در اختیار زنان بی سرپرست و بد سرپرست برای ایجاد خود اشتغالی با حده اقل عوارض قرار دهیم.

 

عضومجمع مشورتی بانوان یاسوج با اشاره به نیاز همکاری همه نهاد های حمایتی جهت در اولویت قرار دادن حمایت از کودکان کار وزنان بی سرپرست افزود:اولین کار این است که خود بانوان به صورت مستقیم در صحنه حضور داشته باشند و زمینه لازم برای کاهش آمار این قشر از جامعه را فراهم کنند.

منبع: ایل بانو

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی