نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

27. دى 1394 - 23:47
مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج رسانه استان با سازمان بسیج کارگری به منظور ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به اصحاب رسانه استان منعقد شده است و خبرنگاران می توانند برای حضور در این دوره های آموزشی ثبت نام کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل، قربانعلی حسن زاده افزود: اصحاب قلم و رسانه استان تا 30 دی 94  فرصت دارند تا برای نام نویسی به سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

 

وی بیان کرد: این دوره های آموزشی در تمامی رشته های فنی و حرفه ای شامل کامپیوتر، خیاطی، ماشین نویسی ، مکانیک ، جوشکاری، تعمیر موبایل و سایر رشته ها برگزار می شود و پس از پایان هر دوره آموزشی به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می شود.

 

حسن زاده با اشاره به اینکه بسیج اقشار سایر حوزه ها نیز این تفاهم نامه را با سازمان بسیج کارگری منعقد کرده اند ابراز داشت: اصحاب رسانه در کنار سایر قشرها مانند بسیج مهندسین، بسیج کارگری ، بسیج سازندگی ، هنرمندان، ورزشکاران، طلاب، دانشجویی و ... در این دوره های آموزشی شرکت خواهند داشت.

 

وی درخصوص برگزاری کلاس های آموزش فنی و حرفه ای برای خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در صورتی که تعداد افراد به حد نصاب برسد این دوره های آموزشی در هر شهرستان نیز تشکیل خواهد شد.

 

حسن زاده افزود: خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه استان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3225436-0743 سازمان بسیج رسانه کهگیلویه وبویراحمد تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی