نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. بهمن 1394 - 0:28
منابع آگاه می گویند یک مجرم زندانی که در روزهای اخیر به بهانه بیماری در بیمارستان بستری و از اتاق VIP و امکانات متنوع از جمله دسترسی به ماهواره بهره‌مند است، اقدام به برگزاری جلسات فشرده انتخاباتی کرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ این زندانی که چند هفته قبل به بهانه شکستگی و بیماری از زندان بیرون آمده و هم اکنون در بیمارستان بستری است روزانه چندین جلسه انتخاباتی برگزار می کند.

 

وی که با هماهنگی کامل مسئولان بیمارستان از اتاق VIP و امکانات متنوع از جمله دسترسی به ماهواره بهره مند است، بدون اینکه روند درمانی خاصی در جریان باشد، روزانه تمام وقت خود را به دیدار با چهره های اصلی جریان فتنه و طراحی فتنه انگیزانه در  انتخابات می گذراند.

بنابر گزارش های موجود وی در این مدت جلسات متنوعی با حسین م، سید حمید ح، محمد ع و غلامحسین ک داشته است.

هماهنگ کننده این جلسات برادر زاده این مجرم زندانی است.

گفته می شود مسئولین قوه قضاییه با آگاهی از تحرکات غیر قانونی انتخاباتی وی درصدد برخورد با او و خاتمه دادن به این روند هستند.

 

اگرچه این فرد در ابتدا به بهانه شکستگی پا زندان را ترک و در بیمارستان بستری شد، اما در ادامه این ادعا مطرح شد که وی مشکل پروستات دارد و این احتمال وجود دارد که با هماهنگی برخی افراد در بیمارستان به زودی ادعاهای جدیدتری هم درباره وی مطرح شود که هدف همه آنها بهانه تراشی برای خارج ماندن وی از زندان است.

مشرق

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

مسئولین بیمارستان در رابطه با صحت و سقم این خبر باید اظهار نظر نمایند

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی