نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. بهمن 1394 - 11:00
رئیس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان نفت و گاز گچساران قهرمان لیگ برتر شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ محمد حبیبی‌نژاد با بیان اینکه ورزش در نفت و گاز گچساران نهادینه شده است، افزود: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در مقوله توسعه و پیشرفت ورزش تلاش زیادی داشته است.

 

وی افزود: موفقیت نفت و گاز گچساران در قالب ظهور و حضور بازیکنان و ورزشکاران در لیگ‌های مهم کشور خود را نشان داده است.

رئیس شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره موفقیت اخیر تیم تنیس روی میز این شرکت در لیگ برتر تصریح کرد: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم در تهران برگزار شد.

 

حبیبی‌نژاد بیان کرد: تیم تنیس روی میز نونهالان و نو‌جوانان نفت و گاز گچساران با کسب ۲۶ امتیاز از دور رفت و برگشت برای چندمین بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد. این مسابقات با حضور هشت تیم از استان‌های مختلف کشور به‌صورت نیمه‌متمرکز برگزار شد.

 

کسب مقام سوم کشتی‌گیر دهدشتی در رقابت‌های کشتی فرنگی کشور

نایب رئیس هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیررضا خوبانی فرنگی‌کار دهدشتی در رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی جوانان کشور مقام سوم را کسب کرد.

 

به نقل از پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه بویراحمد ،نایب‌رئیس هیئت کشتی کهگیلویه و بویراحمد از درخشش کشتی‌گیران فرنگی‌کار جوان کهگیلویه و بویراحمدی در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

 

احتشام پورمحمدی با اشاره به موفقیت‌هایی که استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون در رشته ورزشی کشتی طی سال‌های اخیر کسب کرده است، اظهار کرد: اگر زیرساخت‌ها برای رشته کشتی فراهم باشد این استان قابلیت درخشش در سطوح ملی و بین‌المللی را دارد.

 

نایب‌رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کشتی‌گیران استان از نظر فیزیک بدنی و هوش و استعداد در یادگیری فنون کشتی بسیار آماده هستند اما برای به فعلیت درآوردن استعدادها لازم است تا فضاهای مورد نیاز و حمایت‌های لازم مالی را از این رشته ورزشی داشته باشیم.

 

پورمحمدی گفت: برای موفقیت در کشتی و یا هر رشته ورزشی دیگر باید بخش خصوصی و حامی مالی به کمک ورزش بیاید، چیزی که در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون کمتر دیده شده است.

 

وی یکی دیگر از راه‌های موفقیت در کشتی را توجه هر چه بیشتر به پایه‌ها و جوانان دانست و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از اقدامات خوب در رشته کشتی توجه به پایه‌ها بوده و اگر موفقیتی در چند سال اخیر کسب کرده‌ایم همه به واسطه توجه به این رده بوده است.

 

نایب‌رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه و بویراحمد در همین زمینه به رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی جوانان کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات با شرکت ۳۶۱ کشتی‌گیر از ۲۹ استان و حضور ۳۰ تیم در هشت دور با انجام ۳۸۸ کشتی روز اول بهمن‌ماه در خانه کشتی تهران برگزار شد.

 

پورمحمدی به موفقیت کشتی‌گیران هم‌استانی در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: امیررضا خوبانی در وزن ۵۰ کیلوگرم در این مسابقات به مقام سوم کشور رسید و محمد گرجی در وزن ۶۰ کیلوگرم به مقام ششم دست یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: با این پیروزی‌ها و کسب مقام‌های کشوری به صورت پی‌در‌پی و به دنبال موفقیت سایر ورزشکاران استان مانند مهدی یونسفر و علیرضا دادوند و بقیه پهلوانان استان یقیناً در آینده نه چندان دور شاهد افتخارآفرینی بیشتر کشتی‌گیران استان خواهیم بود.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی