نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1394 - 0:44
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدیدهای دوره ای از واحدهای صنعتی و معدنی استان این بار شهرک صنعتی یاسوج 3 (فرودگاه)گفت: خطوط توسعه ای بزرگترین کارخانه تولید کننده تابلوها، علائم و رنگهای ای جاده ای جنوب کشور به مرحله بهره برداری رسیده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،‌ داریوش دیودیده اظهار داشت: بررسی میدانی و دیدار چهره به چهره با مدیران واحدهای تولیدی در سطح استان در جهت شناسایی و موشکافی مسائل، مشکلات از ابتدای سالجاری در دستور کار قرار گرفته و تاکنون واحدهای تولیدی و صنعتی استان چندین دوره مورد بازدید قرار گرفته اند.

دیودیده با بیان اینکه حمایت های ویژه تسهیلاتی، سرمایه در گردش و طرح مشکلات در کارگروه های تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه این بازدیدها صورت خواهد پذیرفت افزود: مشکلات و نیازهای این واحدها دسته بندی و بر اساس اولویت و اهمیت موضوع مرتفع خواهند شد.

وی گفت: خوشبختانه روند تولید در شهرک صنعتی یاسوج 3 (فرودگاه) نسبت به سالیان گذشته شرایط مطلوبتری یافته و این مهم در فواصل بازدیدهای دوره ای صورت گرفته به صورت ویژه ای محسوس است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای آسفالت راه پلیمر بزرگترین کارخانه تولید کننده تابلوها و رنگهای جاده ای جنوب کشور، شرکت فاراد نیروی دنا تولیدکننده انواع تابلوهای برق و صنعتی ارائه کننده خدمات بازسازی و تعمیرات ترانسهای برق فشار قوی ، متوسط و ضعیف، هنرکده برق احسان و پروژه احداث کارخانه تولید شیشه ایمنی بازدید نمود.

مطابق برنامه ریزی به عمل آمده ، سازمان صنعت و معدن برنامه زمانبندی بازدید مستمر از واحدهای تولیدی صنعتی بر اساس گروه بندی صنایع مختلف و کدهای آیسیک را در برنامه کاری خود قرار داده و عملکرد و مشکلات و نیازهای واحدهای تولیدی صنعتی را بطور مستمر رصد می نماید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی