نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. بهمن 1394 - 12:12
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:
افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه برقرسانی در دهه فجر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه برقرسانی در این استان در دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 38 پروژه برقرسانی در این استان در دهه فجر امسال خبرداد.

 
مهندس داود راهزادی " در گفت و گو با پایگاه خبری توانیر گفت: 38 پروژه برقرسانی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در دهه فجر امسال کلنگ زنی و افتتاح می شود.
 
وی تعداد پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال را به ترتیب 30 و هشت پروژه عنوان کرد.
 
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه ها در بخش های توسعه ، اصلاح و بهینه سازی ، توسعه و احداث ، کاهش تلفات و روشنایی معابر هستند.
 
راهزادی ، مهمترین پروژه های افتتاحی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال را توسعه و احداث روشنایی معابر روستاهای حومه یاسوج ، توسعه روشنایی روستاهای دیشموک ، چاروسا و برج علیشیر در کهگیلویه ، روشنایی معابر محور امامزاده بی بی رشیده (س) و خط 2 مداره چرام ، روشنایی معابر روستاهای ده بنار و گچ بلند بهمئی و توسعه روشنایی معابر روستای مونه و دشت بنه بلوط و اصلاح و بهینه سازی گچساران برشمرد.
 
وی گفت: توسعه برق روستاهای چنگلوا و دشت مازه در کهگیلویه ، اصلاح و بهینه سازی شهر لنده و توسعه خط 2 مداره گچساران نیز از مهمترین پروژه های کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال است.
 
 
 
راهزادی افزود: افتتاح این پروژه ها به غیر از افتتاح پروژه های برقرسانی روستایی است که اعتبارات آن از محل بند " ز " تامین می شود.
منبع:عصردنا
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی