نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. بهمن 1394 - 12:29
در نشست ارتقای امنیت اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد:
مسائل قومی و قبیله ای اصلی ترین معضل انتخابات در استان
محمدی تصریح کرد: مهم ترین راهبرد دولت تدبیرو امید حضور و مشارکت حداکثری همراه با قانون مداری استوی اظهارکرد: می طلبد ائمه جمعه،رسانه ها، و دانشگاهیان رویکرد قومی و قبیله ای انتخابات را به سمت احزاب سیاسی و شایسته سالاری تغییر دهند. .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برقراری و تامین امنیت نقش مهمی در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد داشت.

 دکتر فتاح محمدی در نشست ارتقای امنیت اجتماعی، حضور حداکثری مردم در انتخابات را مستلزم رعایت شاخص هایی از جمله رعایت اصل بیطرفی مسئولان، رعایت اخلاق انتخاباتی، قانون گرایی و قانون مداری مسئولان، نامزدهای انتخاباتی و مردم اعلام کرد.

وی نقش مجریان، ناظران، بازرسان، احاد مختلف مردم و نمایندگان تایید صلاحیت شده در انتخابات را بسیار مهم ذکر کرد و افزود: انتخابات پرشور و با حضور حداکثری نیازمند همکاری همه نهادها است.

محمدی تصریح کرد: مهم ترین راهبرد دولت تدبیرو امید حضور و مشارکت حداکثری همراه با قانون مداری است.

وی با تاکید بر پرهیز رسانه ها از ایجاد تنش های قومی و قبیله ای در انتخابات عنوان کرد: رسانه ها وظیفه سنگینی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور دارند.

محمدی همچنین از رسانه های استان بخصوص صدا و سیمای مرکز استان که نقش مهمی در حضور حداکثری و مشارکت مردم در انتخابات را دارند بسیار تشکر کرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخاباتی گفت: جلب اعتماد عمومی باید در اولویت کار مسئولان انتخاباتی قرار گیرد.

سید علی فتح میر محمدی یکی از معضلات اصلی انتخابات استان را مسائل قومی و قبیله ای ذکر کرد و افزود: شایسته سالاری در انتخابات باید از سوی مردم در اولویت قرار گیرد.

وی اظهارکرد: می طلبد ائمه جمعه،رسانه ها، و دانشگاهیان رویکرد قومی و قبیله ای انتخابات را به سمت احزاب سیاسی و شایسته سالاری تغییر دهند.

میر محمدی تصریح کرد: مسائل قومی و قبیله ای فضای نامناسبی را برای برگزاری انتخابات پرشور و با حضور حداکثری ایجاد می کند.

منبع:عصردنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی