نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. بهمن 1394 - 9:00
كتابخانه هاي عمومي كهگيلويه وبويراحمد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد:
برگزاری اولین نشست ملی کتابخوان عشایر در استان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای دیوار مهربانی در بخش کتاب در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای دیوار مهربانی در بخش کتاب در این استان خبر داد.

“زینب قربانی در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی و مطالعه مفید این استان که شنبه، دهم بهمن ماه در برگزار شد، افزود: در ایام یوم‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوع و متخلفی در کتابخانه‌های عمومی این استان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: دیوار مهربانی کتاب یکی از برنامه‌هایی است که در این ایام در سطح شهر یاسوج و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد به گونه‌ای که با گذاشتن تعدادی کتاب افراد با مراجعه به این مکان‌ها می‌توانند کتاب‌هایی که نیاز دارند را بردارند و کتاب‌هایی که نیاز ندارند را در آنجا قرار دهند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر کاروان وفاق سبز علوی به این استان، تصریح کرد: در سفر قبل این کاروان به استان ۱۷ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این استان اهدا کردند که امیدوار هستیم در این سفر که سه‌شنبه ۱۳ بهمن ماه با حضور تعدادی از ناشران کشور، مدیرعامل خبرگزاری فارس همچنین مدیرعامل بنیاد خیریه وفاق سبز علوی برگزار خواهد شد نیز دستاوردهای خوبی برای استان در حوزه کتاب داشته باشد.

 

قربانی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مکتوب و آنلاین، ایستگاه کتابخوان، عضویت نیم بهاء در کتابخانه‌های عمومی این استان در ایام یوم‌الله دهه فجر، برگزاری جلسات کتابخوان، برگزاری جلسات نقد کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

 

وی با اشاره به برگزاری اولین نشست ملی کتابخوان عشایر در این استان، عنوان کرد: این نشست در یکی از مناطق عشایر گچساران برگزار خواهد شد که مهم‌ترین هدف برگزاری این نشست وارد کردن کتاب در زندگی عشایر و معرفی به آنهاست که در این نشست نیز مسابقه کتابخوانی، اهدا کتاب به عشایر، برگزاری نمایشگاه کتاب نویسندگان استان و برنامه‌های متنوعی متناسب با دهه فجر اجرا خواهد شد.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر جرائم دیرکرد امانت کتاب در همه کتابخانه‌های عمومی این استان بخشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی