نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. بهمن 1394 - 14:23
پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود بلكه به گفته بسياري از دولتمردان آمريكائي، اسرائيلي و اروپائي در خاطرات خود از آن روزها تعبير كرده‌‌اند، انقلاب از ديدگاه آنان زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل،  حجت اسلام سياوش عليزاده مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه عشاير استان كهگيلويه و بويراحمد در نشست خبري با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر برنامه هاي اجرايي اين ناحيه را تشريح كرد و اظهار داشت: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا ساخته است.

 

وي افزود: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود. بلكه همان‌گونه كه بسياري از دولتمردان آمريكائي، اسرائيلي و اروپائي در خاطرات خود از آن روزها تعبير كرده‌‌اند، انقلاب از ديدگاه آنان زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب بود.

 

علي زاده خاطرنشان ساخت: در دهه فجر اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند بشمارميرود. تا قبل از انقلاب اسلامي،‌ در ايران نظام اسلامي وجودنداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه ي «غالب و مغلوب» و« سلطان و رعيت » بود وپادشاهان احساس مي‌كردند كه فاتحيني هستند كه بر مردم غلبه يافته اند و حضرت امام رضوان الله تعالي عليه اين سلسله معيوب را قطع كردند و نقطه ي عطفي در تاريخ ايران بوجودآوردند و شمشير اسلام مردم را عليه دشمنان اسلام،‌ مردم و استعمارگران به كار گرفتند.

 

 

 وي گفت: انقلاب اسلامى در همه‏ ى ابعاد فردى و اجتماعى، داخلى و خارجى، سياسى و اقتصادى و فرهنگى، اهداف بسيار بلندى براى مردم و دولت ترسيم نموده است.اين اهداف عمدتاً مأخوذ از قرآن و سنت بوده كه عمدتاً در كلام امام خمينى (ره) و شعارهاى مردم متجلى شده‏اند.

 

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه عشايركهگيلويه و بويراحمد به  اهميت آشنا كردن نسل هاي كنوني با انقلاب و آرمانهاي انقلاب اشاره كرد وگفت: دهه فجر را بايد دهه بازتعریف آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران برای نسل حاضر و جهانیان بدانيم.

 

علي زاده در ادامه با اشاره به توطئه‌های دهه‌های گذشته دشمنان داخلی و خارجی برای براندازی و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: با وجود تمام فشارها، تحریم‌ها و توطئه‌ها، ملت ایران با رهبری حكيمانه و انديشمندانه امام راحل و پس از ایشان، مقام معظم رهبری، از تمام این بحران‌ها با صلابت و سلامت عبور کرده و امروز این کشور به نقطه امید و اتکای جهان اسلام و ملت‌های آزادیخواه در سراسر جهان تبدیل شده است.

 

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه عشايركهگيلويه و بويراحمد برنامه هاي اين ناحيه در ايام الله فجر را تشريح كرد:

1 – برگزاري نشست هاي سياسي بسيج و سپاه ناحيه عشاير

2 – برگزاري همايش معتمدين عشايري كه براي بزرگداشت دهه فجر

3 – برگزاري نشست هاديان سياسي و تشيريح انقلاب فرهنگي اسلامي

4 – ديدار با خانواده شهداي عشاير

5 – همراهي عشاير در رژه خودرويي 12 بهمن از فرودگاه ياسوج تا گلزار شهداي شهر ياسوج

6 - كوه پيمايي بسيجيان عشاير

7 – برگزاري نشست هاي سياسي در حوزها و پايگاه هاي مقاومت بسيج عشاير

8 – به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس عشايري كهگيلويه وبويراحمد

9 – برگزاري جشن دهه فجر در سپاه عشاير و وحوزه هاي مقاومت

10 – برگزاري كارگاه برنامه سبك زندگي اسلامي با حضور كاركنان و سربازان ناحيهع مقاومت بسيج عشايري

 

وي در پايان با اشاره به اهمیت راهپیمایی امسال 22 بهمن، بر لزوم حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی به عنوان تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل ، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تأکید کرد.

انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی