نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1394 - 22:04
بزرگواری در پاتوق مطالبه گری بسیج دانشجویی استان:
عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شدند/مجلس آینده اصولگراست
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت ترکیب مجلس دهم را جریان اصولگرا تشکیل می‌دهد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل ،سیدعلی‌محمد بزرگواری عصر امروز در پاتوق مطالبه‌گری انتخاباتی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با تبریک  سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر را خط مقدم ظهور امام عصر(عج) دانست و اظهار کرد: جوانان‌های شیعه‌ای که امروز در سوریه و عراق می‌جنگند و از حرم حضرت زینب دفاع می‌کنند همه در خط مقدم برای ظهور امام‌ زمان(عج) هستند.

 

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) گفت: امام در کنار آزادی و عدالت اخوت اسلامی را فریاد زدند و وحدت و برادری میان مسلمانان و همچنین دفاع از مستضعفین را مورد خطاب قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه امام اساس بیداری اسلامی را بیان کردند، افزود: در پرچم امام یک حقیقت وجود داشت و آن هم اسلام ناب محمدی(ص) بود که عدل، آزادی، اخوت و برادری همه از محورها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

عده‌ای از قطار انقلاب پیاده شدند

این مسئول با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب امام و کسانی که طرفدار انقلاب ناب محمدی بودند دوست نداشتند کسی از قطار انقلاب پیاده شود، گفت: عده‌ای در همان ابتدای انقلاب از این قطار پیاده شدند و با گذشت چندین سال از عمر انقلاب اسلامی همچنان عده‌ای از قطار انقلاب پیاده می‌شوند و تا ظهور صاحب اصلی انقلاب اسلامی این ریزش‌ها ادامه دارد.

 

بزرگواری تصریح کرد: قطار انقلاب رویش‌هایی هم داشته و جوانانی که امروز در کشورهای اسلامی در حال مبارزه با تروریست‌ها هستند و مدافعان حرم می‌شوند همه محصول انقلاب اسلامی هستند.

بسیج فتنه‌ها را خاموش و از انقلاب محافظت می‌کند

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج گفت: بسیج از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در مدت چند سالی که انقلاب اسلامی از خطرات و فتنه‌ها در امان بوده همه به خاطره وجود شجره طیبه امام(ره) است که فتنه‌ها را خاموش و از انقلاب محافظت می‌کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز در برهه حساسی هستیم و باید این فرهنگ و باور در بین مردم ایجاد شود که چه کسی شایستگی نمایندگی مجلس را دارد، ضمن اینکه وظیفه نماینده مجلس  ایجاد راه‌، گازرسانی، انتقال آب و برق نیست این‌ها وظایف دولت هستند، وظیفه نماینده مجلس قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای صحیح قوانین است اما در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل فقر و محرومیتی که وجود دارد مردم خواسته‌های خود را از نمایندگان مجلس مطالبه می‌کنند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه نماینده مجلس باید قانون اساسی را مطالعه کند و به آیین‌نامه مجلس دسترسی داشته باشد و قوای سه‌گانه را تجریه و تحلیل کند، یادآور شد: کسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهند نماینده شوند به خواسته مردم توجه می‌کنند و چون برخی از مسئولان به خواسته مردم توجه ندارند و یا به وظایف خود برای رفع نیازمندی‌های مردم آگاهی ندارند مردم رفع مشکلات خود را از نماینده مردم می‌خواهند و نمایندگان استان علاوه بر وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر دستگاه‌ها برای اجرای صحیح قانون وظیفه سومی دارند که آن رفع مشکلات مردم است.

 

بزرگواری خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید زمان کافی برای مطالعه داشته باشد اما نمایندگان استان به جای مطالعه دنبال اداره راه، اداره برق و پروژه گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و راه‌سازی و برنامه‌هایی هستند که نه وظیفه نمایندگان بلکه وظیفه دولت است.

 

نماینده شهرستان‌های چهارگانه استان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به دلیل عدم حضورش در دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضورم در انتخابات تشکیلاتی نبود بلکه تعهدی بود که با خدای خودم و سپس با مردم در اوایل مجلس نهم بسته بودم و ترجیح دادم میدان را برای نیروی بهتر و تازه نفس‌تری خالی کنم.

 

عملکرد مجلس نهم خوب بود

وی در خصوص عملکرد مجلس نهم گفت: مجلس نهم  مشکلات و اشکالاتی زیادی دارد اما در کل عملکرد مجلس نهم خوب بود و مقام معظم رهبری از موضع‌گیری مجلس در سیاست‌های خارجی تعریف و تمجید کردند.

 

وی مجلس دهم را مجلس اصولگرایان دانست و بیان کرد: در صورتی که همه جریان اصولگرا تلاش کنند و با هم متحد شوند اکثریت ترکیب مجلس آینده را اصولگرایان تشکیل می‌دهند.

 

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی از دعوت بزرگان اصولگرای کشور برای حضور در استان خبر داد و افزود: برای وحدت و همبستگی میان اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد از بزرگان جریان اصولگرای کشور برای حضور در استان دعوت شده است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی