نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1394 - 22:54
سردار عدل هاشمی پور آخرین وضعیت حضورش در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را تشریح کرد .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،  این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض اینجانب به ردصلاحیتم از سوی شورای محترم نگهبان مورد بررسی مجدد قرارگرفته است و همانگونه که قبلا تاکید داشتم هر آنچه از سوی این نهاد محترم تصمیم گرفته شود تمکین کرده و تابع قانون خواهم بود.

این فعال سیاسی با انتقاد شدید از بداخلاقی های سیاسی و خبرسازی های کذب رسانه ای افزود: متاسفانه برخی از همشهریان ما در تهران از دیدارهای دوستانه که با اینجانب داشته در کمال بی صداقتی و بی اخلاقی سواستفاده انتخاباتی نموده و در برخی رسانه ها نسبت به انتشار مطالب کذب خود اقدام نموده اند .

سردار هاشمی با تاکید بر اینکه اینجانب پس از مشکل بوجود آمده در تایید صلاحیتم هیچ دیدار انتخاباتی با هیچ گروه و فردی نداشتم ادامه داد: مطالب مطرح شده در خصوص دیدار انتخاباتی بنده با برخی افراد و ناامیدی از تایید صلاحیت و حمایت از کاندید خاص کذب محض بوده و چنین مطالبی مطلقا صحت ندارد .

این کاندیدای مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری از حل مشکل تایید صلاحیتش خطاب به مردم فهیم کهگیلویه بزرگ گفت :مردم شریف و ولایتمدار کهگیلویه بزرگ بدانند که به فضل الهی و بارفع مشکل مذکور انشالله به زودی در میان عزیزان حاضر خواهم شد و از نزدیک با آنان در خصوص آنچه گذشت سخن خواهم گفت .

سردار سازندگی کهگیلویه ضمن تشکر از همراهی و پیگیریهای مداوم و مکرر مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: این سرباز کوچک ولایت خودش را مکلف و موظف به اجابت درخواستهای بسیار شما عزیزان دانسته و انشالله تا روز هفتم اسفند در کنار شما عزیزان و حضور پر قدرت در انتخابات خواهم ماند و به نفع هیچ فردی کنار نخواهم رفت.

 
 
سردار هاشمی افزود : در پایان از خداوند متعال میخواهم تا اخلاص در برابر خود و اطاعت در برابر ولایت و رهبر فرزانه انقلاب و صداقت در برابر مردم و توانمندی و کارایی جهت خدمت صادقانه به مردم بویژه جوانان را به این حقیر عنایت فرماید.
عصردنا
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی