نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. بهمن 1394 - 23:00
ستاد انتخاباتی جوانان شهردار اسبق یاسوج با حضور جمع زیادی از جوانان و هواداران این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی افتتاح شد .

به گزارش پايگاه خبري تحليلي چهارفصل،  در این آیین، رئیس ستاد محمد بهرامی ضمن دعوت جوانان به آرامش و قانون مداری گفت : همه ما پرورش یافتگان مکتب اصلاحات بوده و همیشه با اصلاحات و کنار اصلاحات بوده‌ایم.

 

دستان عزیزی با تاکید بر اینکه سید باقر موسوی را به عنوان رهبر اصلاحات می‌شناسیم و در صورت تایید صلاحیت وی همه در کنار او خواهیم بود اظهار داشت : اگر به حول و قوه الهی وی تایید صلاحیت شدند، همه ستاد‌های دکتر بهرامی در اختیار آقای موسوی قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه همه ما کنار ایشان خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه همیشه و در همه جا آقای بهرامی حرمت سید باقر را داشته‌اند و خود آقای دکتر بهرامی بار‌ها به صراحت تاکید کرده‌اند که در صورت تایید صلاحیت سید باقر موسوی در کنار ایشان و برای پیروزی وی ‌‌نهایت تلاش را خواهند کرد افزود : ما هم انتظار داریم چنانچه آقای موسوی موفق به گرفتن تایید صلاحیت نشدند دوستداران ایشان اصلاحات را یاری کنند و با شاخص‌ترین گزینه اصلاحات تایید صلاحیت شده در حوزه بویراحمد و دنا همکاری نمایند .

عصردنا

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی