نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1394 - 11:26
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از احداث ۸۱ مدرسه یک و دو نفره در این استان خبر داد و گفت: فراهم شدن امکان تحصیل برای همه دانش آموزان از جمله اهداف احداث این مدارس بوده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، "علی شیر زهرایی" با اشاره به اینکه پوشش تحصیلی پایه اول ابتدایی در کهگیلویه وبویراحمد 99.4 است، اظهار داشت: فعالیت‌های مختلفی در جهت تحقق عدالت آموزشی وطرح آموزش برای همه و همچنین انسداد مبادی بی سوادی در استان انجام شده است.

وی با تشریح گزارش عملکرد یک ساله حوزه آموزش ابتدائی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های یک ماهه آمادگی ویژه مناظق دو زبانه به استعداد 1200 نفر نوآموز در قالب  82  کلاس درس، اجرای طرح سنجش آمادگی دانش آموزان بدو ورود پایه اول دبستان به تعداد 14000  نفر، اجرای طرح درس پژوهی بامشارکت یک هزار و 760 آموزگار دوره ابتدایی استان معادل 56.43 درصد معلمان درقالب 405 گروه درس پژوه و اجرای برنامه پروژه‌های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی ( جشنواره جابر بن حیان ) با مشارکت تعداد 39 هزار و 739 نفر دانش آموز از جمله اقدامات انجام شده است.

زهرایی از اجرای جشنواره الگوهای مناسب یاددهی و یادگیری با مشارکت2 هزار و 222 نفر از معلمان دوره ابتدایی استان خبر داد و گفت: در یکسال گذشته اقدامات دیگری از جمله برگزاری تعداد 458 کارگاه آموزشی کلنیکی (بالینی) با میانگین 2 هزار و 301 نفر شرکت کننده، برنامه ریزی و مدیریت فرایند هوشمند سازی مدارس دوره‌های ابتدایی، اجرای کارگاه‌های آموزشی 9 گانه در سطح استان به استعداد 185 کلاس با شرکت 3 هزار و 804 نفر و برگزاری تعداد 6 کارگاه آموزشی استانی درمنطقه عشایر با حضور150 نفر از معلمان و مدیران مربوطه نیز انجام شد.

معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از توزیع 8 هزار جلد کتاب گل‌های امید، دفتر آمادگی برای نوشتن، لبخند شاپرک ، قرآن رنگین کمان  جهت نو آموزان مراکز پیش دبستانی خبر داد و افزود: در یکسال گذشته 13 هزار جلد دفتر آموزش گام به گام خط تحریری جهت دانش آموزان پایه اول ابتدایی توزیع شد.

زهرایی با اشاره به برگزاری همایش استانی یادگاران مهر، ابراز کرد: همچنین در این مدت یک هزار و 761 نفر از کودکان لازم التعلیم جهت معرفی به وزارت شناسایی و جذب شد.

عصردنا
انتهاي پيام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی