نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1394 - 12:13
معاون فرماندار لنده گفت: برنامه‌ریزی خوبی در خصوص راه‌های این شهرستان شده و کلنگ پل ارتباطی تراب با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال نیز زده شد اما مسئولان به دنبال ادامه مسیر از جاده تشان بهبهان و اتصال خوزستان به شهرستان هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، حسنعلی حسن‌پور عصر امروز در جشن بزرگ انقلاب در دهستان آل طیب لنده با اشاره به اهداف عالیه انقلاب اسلامی گفت: آنچه امروز کشور ایران در عرصه داخلی و خارجی دارد همه مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهداست.

 

وی افزود: اگر امروز ایران در عرصه بین‌المللی به عنوان امن‌ترین کشور جهان قلمداد می‌شود به دلیل استقامت و پایداری و جانفشانی شهدا و ایثارگران و رهنمودهای پیامبر گونه امام و رهبر معظم انقلاب است.

 

معاون فرماندار شهرستان لنده در ادامه به روند شکل‌گیری انقلاب و پیروزی در 22 بهمن اشاره و تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دولت‌های مختلف بر سر کار آمدند و هر کدام مشکلات و معضلات خود را چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی داشته است.

 

حسن‌پور افزود: از همان ابتدا نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت شدیدترین تحریم‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی قرار گرفت و در دو سال اخیر این تحریم‌ها شدت گرفت و فشارهای بسیاری مظلومانه بر این ملت روا داشته شد.

وی خاطر نشان کرد: دولت در شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم روی کار آمد و مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر آن بوده است.

معاون فرماندار شهرستان لنده گفت: امروز به همت مسئولان کشور در عرصه انرژی هسته‌ای توانستیم با به زانو درآوردن دشمنان برجام را به سرانجام برسانیم و تحول عظیمی در عرصه داخلی و بین‌المللی رقم بزنیم.

 

حسن‌پور یادآور شد: کشور به سمت شکوفایی اقتصادی پیش‌ می‌رود که امیدواریم با همدلی و همزبانی بیش از گذشته آن را تقویت کنیم.

وی افزود: در راستای مشکلات شهرستان باید بگوییم بخشی از مشکلات ما ناشی از کمبود اعتبارات و بخشی نیز ناشی از بی‌تدبیری خود مسئولان بوده که نتوانستند در جذب سرمایه و اعتبار کوشا باشند.

 

این مسئول سیاسی شهرستان لنده گفت: ما باید نقد سازنده را بپذیریم و بدانیم که هیچ وقت نمی‌توان به مردم دروغ گفت چراکه با وجود فناوری‌های مدرن مردم به صورت لحظه به لحظه اطلاعات خود را تقویت می‌کنند.

 

حسن‌پور افزود: برنامه‌ریزی خوبی در خصوص راه‌های شهرستان شده و کلنگ پل ارتباطی تراب با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال نیز زده شد اما مسئولان شهرستان به دنبال ادامه مسیر از جاده تشان بهبهان و اتصال خوزستان به شهرستان هستند که با اجرای این پروژه شهر ما به یک شهر ترانزیتی تبدیل خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در راستای گازرسانی هم طبق وعده مسئولان شرکت گاز استان تا پایان سال 96 هیچ روستایی در استان بدون گاز نخواهد بود.

حسن‌پور در ادامه خطاب به مردم و مسئولان گفت: همه ما باید خدمات نظام را در دهه فجر به مردم یادآور شویم تا مردم بدانند که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در جهت رفاه و معیشت آنان در تلاش هستند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا