نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. بهمن 1394 - 12:22
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
70 درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج فرهنگیان هستند
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج فرهنگیان هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، حسینعلی فاتحی صبح امروز در همایش بسیجیان فرهنگی و اعضای حلقه‌های صالحین کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مهم فرهنگیان در جامعه اظهار کرد: فرهنگیان بسیجی جایگاه ویژه و مهمی در عرصه تعلیم و تربیت دارند.

 

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگیان با ارتباط مستقیمی که با دانش‌آموزان دارند می‌توانند به خوبی نقش بسیج را برای آنها تبیین کنند.

 

این مسئول با بیان اینکه فرهنگیان بسیجی نقش مهمی در راستای توسعه و تقویت آموزش و پرورش دارند، از فعالیت بیش از 350 حلقه صالحین فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

 

رئیس مجمع بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 70 درصد از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عضو بسیج فرهنگیان هستند که با اقدامات صورت گرفته به صد درصد خواهد رسید. 

فاتحی، اجرای نظام تربیتی، اعتقادی، بصیرتی، معنوی و مهارتی مهمترین اولویت کاری بسیج فرهنگیان دانست و گفت: خوشبختانه فرهنگیان بسیجی حضور فعالی در پایگاه‌های بسیج استان دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بسیج استان برنامه‌های برای فرهنگیان بسیجی استان در نظر گرفته که به زودی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی