نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. بهمن 1394 - 12:54
عملیات اجرایی و افتتاح 64 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 640 میلیارد ریال در گچساران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی چهارفصل، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و مدیران کل استانی، غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی در نهمین روز از گرامیداشت دهه فجر، افتتاح و کلنگ‌زنی 64 طرح عمرانی در این شهرستان آغاز شد.

 

فرماندار گچساران در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: ارائه خدمات نظام اسلامی در شهر و روستاهای این شهرستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

عبدالرحیم رحیمی خدمات ارائه شده در حوزه ورزش، زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن، بهداشت و درمان، خدمات کشاورزی، آموزش و پرورش، تأمین اجتماعی و سایر بخش‌ها را بعد از انقلاب اسلامی چشم‌گیر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 64 پروژه با اعتباری افزون بر 60 میلیارد و 796 میلیون تومان در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و ورزشی در این شهرستان آغاز شده است، افزود: بهره‌برداری از این پروژه‌ها به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد.

 

رحیمی تصریح کرد: از این تعداد پروژه 59 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 60 میلیارد و 430 میلیون تومان افتتاحی بوده و چهار پروژه دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 356 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

 

فرماندار گچساران گفت: افتتاح روشنایی جاده اصلی حد فاصل پلیس راه تا امامزاده جعفر (ع) به طول 10 کیلومتر، کلنگ‌زنی روشنایی جاده اصلی از حد فاصل امامزاده جعفر (ع) تا ماهور باشت به طول 14 کیلومتر و افتتاح بلوار ورودی امامزاده جعفر (ع) از جمله برنامه‌های عمرانی و اقتصادی افتتاحیه امروز در گچساران است.

 

رحیمی بیان کرد: افتتاح طرح پرواربندی گوساله 100 رأسی، کتابخانه عمومی شهرک بهارستان و افتتاح سالن سنجش مرکز آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای گچساران از دیگر برنامه‌های این دهه در گچساران است.

 

وی با اشاره به افتتاح دبیرستان دخترانه 10 کلاسه سمیه افزود: افتتاح پارک بانوان، زمین چمن مصنوعی و کلنگ‌زنی ساختمان اداری بیمه سلامت نیز از 10 برنامه عمرانی اقتصادی ویژه دهه فجر در گچساران بوده که به نمایندگی از 64 پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی