نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1394 - 10:15
خدمت رسانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته باید همانند جنبشی همگانی برای خدمت بی منت به مردم باشد که در سطوح مختلف می توان آن را پیدا کرد در این بین پزشکان بیشترین نقش را در حوزه کاری خود دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، مهمترین و برجسته ترین شاخصه ها در شناخت بهتر خدمت، تحقق اراده جمعی ملت است که رعایت اصول کلی آن باعث خدمت رسانی شفاف به مردم در مناطق محروم خواهد شد.

توسعه خدمات عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی و حمایتی زیادی به روستاها و شهرها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته خدمتی قابل تقدیر است که مهمترین آنان خدمت در حوزه بهداشت و درمان است چرا که با وجود خدمات زیادی که در طول سی وهفت سال گذشته صورت گرفت و به دلیل عمق محرومیت ها هنوز مناطقی هستند که از خدمات شایسته و در خور شأن برخوردار نیستند و همین موضوع باعث حضور برخی از گمنامان عرصه خدمت شده است که با حداقل امکانات در روستاها بدون داشتن خدمات رفاهی به شوق خدمت به مردم در حال خدمات رسانی هستند.

دهستان چهارراه آل طیب یکی از دهستان های بخش مرکزی شهرستان لنده است که جمعیتی افزون بر شش هزار نفر دارد تنها مرکز بهداشتی درمانی این دهستان در روستای چهار راه آل طیب واقع شده است که پس از گذشت 26سال یکسالی هست که افتتاح شده است و بخشی از نیازمندی های درمانی و بهداشتی روستائیان را تامین می کند.

این مرکز بهداشتی درمانی علی رغم تجهیزشدن متاسفانه هنوز مشکلاتی در حوزه رفاهی برای پزشکان همانند نداشتن گاز، عدم پوشش کامل شبکه های موبایل و نداشتن خودرو یا آمبولانس جهت اعزام سریع بیماران و هزارن مشکل دیگر که پزشکان و کارکنان این مرکز با همه سختی ها این مشکلات را تحمل می کنند تا خدمتاشان به عبادت تبدیل شود و مقدس شود.

به همین منظور صبح امروز معاون فرماندار و رئیس اداره بهزیستی و رئیس آبفای روستایی شهرستان لنده با حضور در این مرکز بهداشتی درمانی ضمن ارزیابی کمی و کیفی مشکلات این مرکز قول پیگیری بخشی از مشکلات این روستا به تنها پزشک این مرکز از سوی شبکه بهداشت و درمان لنده  و دانشگاه علوم پزشکی استان را وعده دادند.

حسنعلی حسن پور معاون فرماندار شهرستان لنده ضمن تقدیر از مجاهدت خادمان و شیفتگان خدمت که با کمترین امکانات در حال خدمت هستند تقدیر و تشکرکرد.

خانم دکتر رضایی نیز از حضور مسئولان به جهت ارزیابی مشکلات و پیگیری آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/م/200

تصاویر تکمیلی: 

 

سیداسماعیل میری
انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا