نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

25. بهمن 1394 - 11:35
رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک بویراحمد تاکید کرد
ممنوعیت عرضه لوازم یدکی چینی و فاقد کیفیت در بویراحمد
رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک شهرستان بویراحمد گفت: متصدیان عرضه لوازم یدکی اتومبیل از عرضه هرگونه کالای چینی و فاقد کیفیت و بدون نشان استاندارد خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، با بیان اینکه در چارچوب قانون نظام صنفی واحدهای مختلف را ساماندهی کردیم، گفت: 18 واحد لاستیک اتومبیل، 62 واحد یدکی اتومبیل و هشت واحد لوازم یدکی موتورسیکلت و هفت نمایندگی ایساکو در بویراحمد ساماندهی شدند و ارائه خدمت می‌کنند.

 

رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک شهرستان بویراحمد از بازدید ماهانه از این واحدهای صنفی در شهرستان خبر داد و گفت: با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود.

 

این مسئول در ادامه تصریح کرد: از متصدیان عرضه لوازم یدکی اتومبیل انتظار می‌رود از عرضه هرگونه کالای چینی و فاقد کیفیت و بدون نشان استاندارد خودداری کنند لذا در صورت گزارش و یا مشاهده هرگونه تخلف با افراد خاطی برخورد می‌شود.

 

وی خواستار عرضه توزیع و پخش کالای باکیفیت در سطح شهرستان شد.

نیکزاد در ادامه ضمن تاکید به متصدیان عرضه لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک مبنی بر عدم احتکار کالا تصریح کرد: بعضا کالاهایی احتکار شده که بیشتر شامل لوازم یدکی٬ اتومبیل و لاستیک بوده که با تشکیل پرونده برای واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

 

رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی اتومبیل و لاستیک شهرستان بویراحمد از متصدیان عرضه لوازم یدکی خواست تا از فروش هرگونه کالای غیراستاندارد و بی‌کیفیت خودداری کنند چرا که عرضه کالای بی‌کیفیت موجب بروز مشکلات جانی و اقتصادی در سطح جامعه خواهد شد و منجر به بدبینی نسبت به این صنف می‌شود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی