نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. بهمن 1394 - 20:43
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور محمدرضا نیکبخت سومین میهمان پاتوق مطالبه گری انتخاباتی در محل کافه کتاب دانشجویی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، محمد امین نیکویی نژاد از حضور محمدرضا نیکبخت نامزد حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاتوق مطالبه گری انتخاباتی بسیج دانشجویی استان خبر داد.

 

 

نیکویی نژاد افزود: دکتر محمد رضا نیکبخت به عنوان دومین نامزد انتخاباتی بعد از آقای فولادی وندا در تاریخ سه شنبه 27 بهمن ماه در کافه کتاب دانشجویی حضور خواهد یافت.
 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: در این جلسه دانشجویان و خبرنگاران از طیف های مختلف اندیشه ای و سیاسی حضور پیدا خواهند کرد و سوالات خود را صریح ، بی پرده  و در فضایی اخلاقی مطرح خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به دعوت های پی در پی و مکرر از تمامی کاندیداهای مدعی در بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی  از ترجیح دادن مراسمات فاتحه خوانی و دیدارهای طایفه ای در نظر کاندیداها بر حضور در جمع دانشجویان ابراز تاسف کرد و نتیجه این فرار را بزرگترین صدمه به گفتمان انقلاب اسلامی و روشنگری جهت انتخاب اصلح دانست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی